Nimis Skrevet 17. oktober 2014 #1 Skrevet 17. oktober 2014 Noen som har sett nå i det siste, eller vet hvor jeg kan få tak i tilsvarende hårbånd som dette i Norge? http://www.ebay.com/itm/2pcs-Lovely-Hairband-Crochet-Kid-Baby-Girl-or-Women-Headband-K4023-/221578280872?pt=UK_Hair_Accessories&hash=item3397183fa8 Lett og lett på nett, og i butikker som fører barneklær og accesories, men forgjeves enn så lenge...
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2014 #2 Skrevet 17. oktober 2014 Har da sett dette på H&M, så tror ikke det er så vanskelig å få tak i? Anonymous poster hash: 7258a...c11
Gjest rangle Skrevet 18. oktober 2014 #4 Skrevet 18. oktober 2014 (endret) lurer jeg også på.. Vil ikke ha sånne skikkelig overdrevne, men en i blonder eller noe? De jeg har sett i butikkene for eks hm og bestilt på nettet har vært for store.. Men det hårbåndet du linker til, jeg mener den typen kalles noe spesielt så hvis du finner ut av det blir det lettere å finne. Virker som de bare lager sånne svæære hårbånd til baby med alt for mye dilldall på Endret 18. oktober 2014 av rangle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå