AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2014 #1 Skrevet 17. oktober 2014 Hei kg! Jeg lurte på noe. Jeg er en 19 år gammel gutt, og har inntill for en uke siden aldri hatt en våt drøm i hele mitt liv. Nå den sistse uken har det skjedd to ganger. Ikke noen stor plage akkurat, dusjer jo uansett om morgenen, men syntes det er litt rart når det ikke har skjedd tidligere. Trodde våte drømmer stort sett skjedde med folk på 14-16 år, men kanskje jeg tar feil? Anonymous poster hash: 3a12b...00f
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2014 #2 Skrevet 17. oktober 2014 Hei kg! Jeg lurte på noe. Jeg er en 19 år gammel gutt, og har inntill for en uke siden aldri hatt en våt drøm i hele mitt liv. Nå den sistse uken har det skjedd to ganger. Ikke noen stor plage akkurat, dusjer jo uansett om morgenen, men syntes det er litt rart når det ikke har skjedd tidligere. Trodde våte drømmer stort sett skjedde med folk på 14-16 år, men kanskje jeg tar feil?Anonymous poster hash: 3a12b...00f Hehe de fleste er ferdig med sånt i 2-3 årsalderen. Men er en del som har dette problemet til de er 18-20 år også. Men dette hører til sjeldenheten. Har du fått noe hjelp til dette? Prøvd alarmmatte eller bruker du bare bleie? Tror dette kommer til å gå over helt av seg selv.Anonymous poster hash: e07e8...1c2 1
Timza Skrevet 17. oktober 2014 #3 Skrevet 17. oktober 2014 Hehe de fleste er ferdig med sånt i 2-3 årsalderen. Men er en del som har dette problemet til de er 18-20 år også. Men dette hører til sjeldenheten. Har du fått noe hjelp til dette? Prøvd alarmmatte eller bruker du bare bleie? Tror dette kommer til å gå over helt av seg selv. Anonymous poster hash: e07e8...1c2 Trur han mente at han sprutet, altså sæd, fremfor piss? 2
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2014 #4 Skrevet 17. oktober 2014 Har hatt det selv.sist var nå i år og jeg er 22.dama mi hadde hatt en så intens drøm at hun hadde squirta. Men det du nevner mellom 14-16 er vel heller fra 12 og oppover når vi er ferdig utviklet med tanke på sædproduksjonen osv. Jeg husker godt første gang jeg våknet opp og bokseren var klissete og våt. Dette var ikke pga envåt drøm men mer at "bassenget"var fullt og jeg fikk en utløsning. Vte drømmer kan man ha så lenge fantasien er der og at du lever deg skikkelig inn i drømmen så det du føler der føles så ekte at du innbiller deg at det skjer på ekte:) Anonymous poster hash: f9c79...a1a
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2014 #5 Skrevet 17. oktober 2014 Trur han mente at han sprutet, altså sæd, fremfor piss? Åja sånn sett. Tenkte ikke på det sånn. Har bare opplevd et par tenåringer som hadde problem med at de tisset på seg om natten, men leste ikke innlegget godt nok ser det ut som.Anonymous poster hash: e07e8...1c2
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2014 #6 Skrevet 17. oktober 2014 Trur han mente at han sprutet, altså sæd, fremfor piss? Det var det jeg antokogså. Hvis ikke stemte ikke mitt helt med emnet:PAnonymous poster hash: f9c79...a1a
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2014 #7 Skrevet 17. oktober 2014 Hehe de fleste er ferdig med sånt i 2-3 årsalderen. Men er en del som har dette problemet til de er 18-20 år også. Men dette hører til sjeldenheten. Har du fått noe hjelp til dette? Prøvd alarmmatte eller bruker du bare bleie? Tror dette kommer til å gå over helt av seg selv. Anonymous poster hash: e07e8...1c2 Ehm, vel mente ikke våt på den måten. DET hadde vært et problem. Her snakket jeg om å få utløsning. TS Anonymous poster hash: 3a12b...00f
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2014 #8 Skrevet 17. oktober 2014 Ehm, vel mente ikke våt på den måten. DET hadde vært et problem. Her snakket jeg om å få utløsning. TSAnonymous poster hash: 3a12b...00f Ja ser nå at jeg misforstod det. Men til problemet ditt, så tror jeg det er vanlig at også voksne menn kan sprute om natta når de drømmer. Dette kan nok skje i alle aldre.Anonymous poster hash: e07e8...1c2
Gjest Heartbeat Skrevet 17. oktober 2014 #9 Skrevet 17. oktober 2014 Dette skjer også hos enkelte voksne menn , så det er nok normalt 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2014 #10 Skrevet 17. oktober 2014 Dette skjer også hos enkelte voksne menn , så det er nok normalt Å tisse på seg skjer også hos enkelte voksne menn. Dermed ikke sagt at det er normalt. Anonymous poster hash: ee452...ac0
Gjest Heartbeat Skrevet 17. oktober 2014 #11 Skrevet 17. oktober 2014 Å tisse på seg skjer også hos enkelte voksne menn. Dermed ikke sagt at det er normalt. Anonymous poster hash: ee452...ac0 Ok, så da er de menn som spruter i søvne unormale da? I dont think so.. Kjæresten har også sprutet i søvne og han er da voksen.
Konghung Skrevet 17. oktober 2014 #12 Skrevet 17. oktober 2014 Ok, så da er de menn som spruter i søvne unormale da? I dont think so.. Kjæresten har også sprutet i søvne og han er da voksen. Jeg har også sprutet i søvne og er voksen, men om jeg er normal det vet jeg ikke :-)
Gjest Heartbeat Skrevet 17. oktober 2014 #13 Skrevet 17. oktober 2014 Jeg har også sprutet i søvne og er voksen, men om jeg er normal det vet jeg ikke :-) Du er normal
Konghung Skrevet 17. oktober 2014 #14 Skrevet 17. oktober 2014 Du er normal Hmm, var ikke det du sa når du fikk se..... hehe
Gjest Heartbeat Skrevet 17. oktober 2014 #15 Skrevet 17. oktober 2014 Hmm, var ikke det du sa når du fikk se..... hehe Nei ,der er du vel godt over snittet unormal..
Gjest Hummels Skrevet 17. oktober 2014 #16 Skrevet 17. oktober 2014 Jeg har også en del våte drømmer. En gang skjedde det når jeg lå med ei ons jente. Hun var akkurat våkna og så at jeg kom. Da vekte hun meg, lo og sa hva som skjedde. Litt flaut men jeg måtte bare le selv også. Hun ble vertfall tent av det så vi hadde oss en omgang til.
SardintrollReturns Skrevet 17. oktober 2014 #17 Skrevet 17. oktober 2014 Er slett ikke uvanlig selv om det sikkert skjer oftere i fjortis-alderen. Kjæresten min er 19, og han har dem stadig.
Gjest PTR Skrevet 17. oktober 2014 #18 Skrevet 17. oktober 2014 Jeg har aldri hatt dette. Aner ikke om det er vanlig å ikke ha hatt det eller ikke. Flere som aldri har hatt det?
FrankDrebin Skrevet 17. oktober 2014 #19 Skrevet 17. oktober 2014 Jeg var sent ute selv, hadde min første våte drøm i starten av 20-årene. Jeg har aldri hatt dette. Aner ikke om det er vanlig å ikke ha hatt det eller ikke. Flere som aldri har hatt det? De fleste har det, men det er flere som ikke opplever dette.
Frk.K Skrevet 17. oktober 2014 #20 Skrevet 17. oktober 2014 Ryddet for spam + svar til dette. Frk.K, mod
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå