Linastavanger Skrevet 17. oktober 2014 #1 Skrevet 17. oktober 2014 Hei! Vet noen av dere hvor jeg kan finne hvor mange studie poeng jeg er forsinket?
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2014 #2 Skrevet 17. oktober 2014 Ring Lånekassen. Har ikke funnet ut at det er noen lister over det. Jeg er også forsinket og studerer uten støtte dette semesteret. Til jul er jeg under 60 studiepoeng igjen og kan få støtte på nytt. Anonymous poster hash: 7d416...f6f
Rosa Sitron Skrevet 17. oktober 2014 #3 Skrevet 17. oktober 2014 Det står på dine sider hos lånekassen. Eller det står hvor mange poeng du har registrert og det står en annen oversikt over hva du har søkt støtte til. Skal ikke ta mange minuttene å finne ut av =)
Linastavanger Skrevet 17. oktober 2014 Forfatter #4 Skrevet 17. oktober 2014 Takk for svar! Hva mener du med hvor mange poeng du har registrert? Det står eksamens resultater, og under der står det: Er det et eksamensresultat du ikke finner? I tabellen finner du ikke fag som du ikke har bestått du har fått fritak for eller fått godkjent som realkompetanse du har tatt i videregående opplæring med ungdomsrett ikke gir uttelling i for eksempel studiepoeng eller årstimer du bestod før høsten 2005 Men jeg forstår ikke helt, har jeg bestått eller ikke bestått de som står der?
Rosa Sitron Skrevet 17. oktober 2014 #5 Skrevet 17. oktober 2014 Takk for svar! Hva mener du med hvor mange poeng du har registrert? Det står eksamens resultater, og under der står det: Er det et eksamensresultat du ikke finner? I tabellen finner du ikke fag som du ikke har bestått du har fått fritak for eller fått godkjent som realkompetanse du har tatt i videregående opplæring med ungdomsrett ikke gir uttelling i for eksempel studiepoeng eller årstimer du bestod før høsten 2005 Men jeg forstår ikke helt, har jeg bestått eller ikke bestått de som står der? Det som er registrert er det du har bestått. Ganske sikker på at det står et total antall et sted også. Men om du ikke finner ut av det er det bare å ringe de.
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2014 #6 Skrevet 17. oktober 2014 Man klarer vel å regne ut det selv? Hvis du vet antall studiepoeng du har, og antall studiepoeng du skulle ha hatt? Anonymous poster hash: 79a33...245
Linastavanger Skrevet 17. oktober 2014 Forfatter #7 Skrevet 17. oktober 2014 Ja, jeg kan regne ut dette selv.. Det jeg sliter med er å finne hva jeg har bestått og ikke bestått. Husker ikke helt siden utdanningen var et par år siden og jeg har ikke utskriften av karakterene tilgjengelig akkurat nå.
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2014 #8 Skrevet 17. oktober 2014 Ja, jeg kan regne ut dette selv.. Det jeg sliter med er å finne hva jeg har bestått og ikke bestått. Husker ikke helt siden utdanningen var et par år siden og jeg har ikke utskriften av karakterene tilgjengelig akkurat nå. Du kan vel fortsatt logge deg in på studweb? Anonymous poster hash: 3a2e0...cd9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå