AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2014 #1 Skrevet 17. oktober 2014 Hva i alle dager gir man i pakkekalender til en fyr? En som har alt og ikke trenger noe..Anonymous poster hash: e988d...e4a
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2014 #2 Skrevet 17. oktober 2014 Huff,det lurer jeg også på! Mannen min er så utrolig vanskelig å finne på ting til.. Han har alt, trenger ingenting, liker ikke gavekort på kino el.l, "hjemmelagede gavekort" liker han ikke, har ingen hobbyer... Nei, hva skal man finne på?! Han skal få noen flaxlodd, og gavekort på en god lunsj vi kan ha sammen, gavekort på spa, og så vet jeg ikke mer.. Dette blir noen store gaver da, f.eks i en helg eller noe. Ja, og så blir det nok puttet oppi noen spesielle sjokolade fra godteributikken Ellers trenger jeg også gode tips! Anonymous poster hash: 02da5...a1a
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2014 #3 Skrevet 17. oktober 2014 Jeg skal også lage pakkekalender til kjæresten. Det blir ikke en veldig dyr en, og gjør det vel nesten mest for meg selv, da jeg er så glad i jul og forberedelser Noe av det jeg her tenkt på er at hver mandag i desember skal han få en energidrikk, da han er glad i dette. Lørdager får han en øl. Har ellers tenkt på flaxlodd, blad, film, såpe, sokker, underbukser, godteri, nøkkelring, refleks, små lapper med div ting vi skal gjøre. Vil gjerne ha andre forslag jeg også! :-D Anonymous poster hash: 38d85...cb2
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2014 #4 Skrevet 17. oktober 2014 Øl, nye sokker, boksere, flaxlodd, massasjeolje, sjokolade, et spill (hvis han feks liker playstation..), fluer til fluestanga, en bok om ting han er interessert i, en fridag uten kone og barn og jobb! det er det jeg har kommet på så langt.. Kanskje nok, egentlig Anonymous poster hash: b8644...472
Purple Basil Skrevet 19. oktober 2014 #6 Skrevet 19. oktober 2014 - Sokker (sokker har ALLTID en tendens til å forsvinne) - Håndkrem (Apotek1 har håndkremer til halv pris ut oktober) - Deodorant - En spesiell brus/øl/energidrikk han liker. - Ansiktsrens og ansiktskremer er populært hos min mann ihvertfall - Hårprodukter dersom han bruker dette, kan jo kjøpes i dagligvarebutikker. - Ullundertøy eller ullsokker? Sportsbutikker her jeg bor har en del tilbud på dette for tiden. - En god bok om øl?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå