Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger noen råd her.

Har fått mange trøstende ord fra dere tidligere. Utroskap og bedrag som begynner å blekne veldig nå.

Har vært singel i 3 år og har virkelig ikke kunnet stole på noen.

Så skjer det umulige ( i mine øyne var det umulig).

Jeg møter en type som jeg faller totalt for og det samme gjør han.

Problemet er at han er 6 år yngre ( 23 og jeg 29).

Han lever liksom fra idag til i morgen.

Må nevne at han er både voksen og moden. Han har hatt en knall tøff start på livet som har gjort han moden.

Tror han er mer voksen enn meg egentlig.

Han har klart seg selv siden han var 12 og det har ført til det ene og det andre ( litt problemer med politiet etc )

Han har også et barn fra tidligere forhold som han er utrolig flink med. Han bryr seg ikke om barnebidraget og betaler det dobbelte selvom han ikke har god råd.

Han sier at barnet ikke må mangle noe!

Det jeg har falt for:

Han er gjennomført snill, empatisk, utrolig varm og skremmende oppmerksom. Føler meg som en dronning når han er i nærheten.

Alderen plager meg og vil høre hva dere syns.

Jeg har alltid vært sammen med gutter som minst var 4 år eldre og dette er så ulikt meg men samtidig har jeg det så utrolig bra sammen med han.

Jeg ser ikke akkurrat ung ut for alderen min mens han ser yngre ut enn det han er. Dette plager meg også selvom det er ganske overfladisk av meg men det er litt pinlig syns jeg.

Jeg er i syvende himmel og jeg hadde glemt helt hvordan det var. Er redd for å miste han men er også redd for å fortsette dette.

Hva syns dere. Er veldig usikker her.

Takker for alle svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gamle Dreyer ville ikke bekymret seg over aldersforskjellen overhodet!

(dog litt mere betenkt over det med politiet)

Gjest Jente 32
Skrevet

Har du funnet drømmemannen så ikke slipp ham!!!

Alder ingen hindring er det ikke så det heter!

Har ingen erfaring selv i det å finne seg yngre, men har flere gode venninner som har funnet seg både 7 og 11 (!) år yngre menn og det fungerer kjempebra. Sistnevnte har til og med nettopp blitt foreldre og har vært sammen i snart ti år.

Aldersforskjellen kan kanskje være noe en reagerer på sånn ved første tanke, men dette jevnes ut når dere får vært sammen en stund og så tenker en nok ikke på det lenger. Du selv vil nok være den som henger deg mest oppi dette.

Hvorfor ikke gi det litt tid og se hvor det kan føre. Dere trenger jo ikke gå til alters sånn med en gang...

Lykke til med forelskelsen du, nyt det og ikke tenk så alvorlig sånn med en gang... :-)

Skrevet
Gamle Dreyer ville ikke bekymret seg over aldersforskjellen overhodet!

(dog litt mere betenkt over det med politiet)

Helt enig..

Gjest Danielle 73
Skrevet

:o :ler::hoho: stor aldersforskjell??? :ler::ler: Gå for det du om det er det du føler er rett for deg. Det er jo ingenting. Men en ting har du rett i, og det er at man aldri må si aldri, for jeg selv har opplevd at det skjer det stikk motsatte av det jeg selv har sagt ovenfor meg selv.

Det virker som om dere har mye å lære av hverandre og at det kan bli et inspirerende forhold for dere begge.

:wink::kul: Lykke til!!!

Gjest gjesta
Skrevet

Modenhet har ikke alltid noe med alder å gjøre.

Her har du truffet en mann som du har falt for og det er gjensidig. Nyt det :wink: Noen ganger må man bare våge.

Har selv vært i en situasjon hvor alle rundt meg frarådet et forhold til en mann. Mine følelser var så sterke at jeg bare visste at jeg måtte prøve. Jeg ville heller ha prøvd og tapt enn å aldri ha våget. Tenk om det var mannen for resten av livet?

Skrevet

Go for it! Min bestevenninne på snart 38 er sammen med en som er 12 år yngre, og de er det best matcha paret jeg vet om.

Skrevet

Aldersforskjellen betyr ingenting. Håper han ikke har problemer med politiet nå. Lykke til..

Gjest Lompa
Skrevet

Gå etter magefølelsen og hjertet ditt, du....Så lenge han ikke har problemer med politiet, stoff eller noe sånt nå, eller viser tendenser til å være voldelig eller noe, så betyr ingenting annet noe enn at dere har det bra sammen. Hva andre evt. måtte mene om aldersforskjell tar du rennefart og ****** jamt i!:-)

Gjest Anonymous
Skrevet
Go for it! :tommelsmil:

jammen det var jo akkurat det jeg skulle skrive jo! så da skriver jeg det likevel:

GO FOR IT !!!! :)

Skrevet

Kjæresten min er 5 år yngre enn meg. Tidligere har jeg vært sammen med en som var 7 år yngre enn meg.

En venninne av meg er gift med en som er 7 år yngre.

Yngre gutter anbefales herved :wink:

Gjest Tui igjen
Skrevet

Takker for svar og tror nok jeg går videre med han.

Hyggelig at dere er positive og jeg ble overbevist her.

Har fått støtte av dere tidligere her inne.

Klem til alle.

God Sommer!

Gjest Anonymous
Skrevet

Min kjæreste er 9 år yngre enn meg. Han er den herligste mannen jeg har truffet. Vi har hatt 2 fine år, men har hele tiden vært klar over at forholdet har vært midlertidig pga aldersforskjellen. Jeg har barn, han har ikke barn. Nå merker jeg at det begynner å slite på meg. Jeg elsker han og det er vondt å vite at jeg snart kommer til å miste han. Jeg savner å planlegge fremtiden sammen med og bli gammel sammen med en partner. Det kan jeg ikke med han. Vi plangegger aldri mer enn en dag frem i tid. Uansett er jeg glad for at jeg fikk oppleve han....skulle bare ønske jeg var 10 år yngre.

Bedre å ha elsket og mistet enn å aldri ha elsket!

Skrevet

Jeg synes aldersforskjellen mellom dere høres helt grei ut.

Derimot synes jeg du burde være på vakt overfor andre trekk ved personligheten hans over tid. Han har hatt en tøff start sier du, har barn og har vist ustabilitet og sponane ugjennomtenkte handlinger..slike tin gir seg gjerne ikke over natten.

Han kan godt være et varmt og snilt menneske. Flott at han sørger økonomisk for barnet sitt og er snill med deg og behandler deg bra.

Men: i lengden- se ham an litt og prøv å ikke falle pladask og bli forelsket med rosa briller...hvis det allerede er tilfellet: husk at han faktisk vise seg å være ustabil og rotløs/søkende.

Ellers får du ha lykke til uansett.

Skrevet
Han har klart seg selv siden han var 12 og det har ført til det ene og det andre ( litt problemer med politiet etc )

Han har også et barn fra tidligere forhold

Altså en prototype på en manipulerende drittsekk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...