Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

id bare minerals

Noen som har prøvd dette pudderet?(eller egentlig regnes det visst som en foundation....)

Har lest mye positivt om produktet, men vil gjerne høre deres erfaringer.

Hvor i Oslo og/eller Kristiansand får man kjøpt det?

på forhånd takk!

Videoannonse
Annonse
Gjest Ethereal
Skrevet

Det er ikke et pudder, men en foundation. Den smelter på huden og gir et nydelig resultat med glans. Perfekt for dem med tørr hud, men om du har fet hud, bør du matte ned med Mineral Veil fra samme merke. Fås hos hudpleiesalonger. Prisen på foundation er 399,- børsten koster 265,-

Jeg elsker denne!

Skrevet

Foundation ja, men i pudderform.

Har prøvd en gang, demo i hudpleiesalong, det ble veldig bra og naturlig, og satt lenge.

Skrevet

Noen som vet om et sted man kan kjøpe det i Oslo?

Vet at man kan bestille det på nettet, men det er greit å prøve ut hvilke farger man passer først.

Gjest Ethereal
Skrevet

Hvis du vet om en hudpleiesalong som fører Dermalogica og Decleor, kan du jo høre innom der.

De negative tingene med Bare Escentuals foundation er, i mine øyne:

GRISERIET!!! søler du pudder, er det ikke så lett å få bort.

Børsten som hører til røyter sinnssykt, men jeg vet ikke om det funker med andre børster.

Skrevet

Den gangen jeg fikk det demonstert, sa damen at man måtte bruke den børsten. Salgstriks eller ikke, hva vet jeg. Stoler generelt ikke på slikt "du må alle produktene"-prat.

Salonger som fører MD formulations bør ha det, siden det er samme importør (tror jeg)

Skrevet

Salonger som fører MD formulations bør ha det, siden det er samme importør (tror jeg)

Ja, det stemmer!

Gjest Anonymous
Skrevet

oi så mange svar plutselig! takk takk! da får jeg høre litt rundt i diverse salonger. genialt produkt for meg som har tørr hud, da :)

Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg tror faktisk det er MD Formulations som produserer Bare Escentuals-sminken. Jeg kjøpte en Eye Glimmer (løs øyeskygge) i Celestine i samme slengen, og den sitter også kjempegodt, og er nydelig...

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg tror faktisk det er MD Formulations som produserer Bare Escentuals-sminken. Jeg kjøpte en Eye Glimmer (løs øyeskygge) i Celestine i samme slengen' date=' og den sitter også kjempegodt, og er nydelig...[/quote']

men du etheral, som by the way virker som du kan litt av hvert :) , apropos den børsten....

hvis man har en børste av god kvalitet burde vel det gi et like godt resultat? eller?

Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg har ærlig talt ikke peiling. Selv kjøpte jeg en pakke der børsten var inkludert. Den er ganske grov, nesten som børster av dårlig kvalitet, og formen er som en litt stor rougekost, altså rundet framme. Det sies at børsten er grov for å ta opp mer av pudderet, men jeg har ikke testet med andre koster, så kan ikke sammenlikne. Forøvrig liker jeg børstene fra Body Shop, god kvalitet til OK pris.

Gjest Anonymous
Skrevet

enig i at kostene fra body shop er greie. nå får jeg skaffe meg dette prodiktet, og prøve meg fram med børstekolleksjonen min :)

Gjest Ethereal
Skrevet

Denne foundation-en skal visstnok være så ren at man kan sove med den på. Og i tillegg skal den inneholde ingredienser som i hvertfall ikke påvirker kviser i negativ retning....Tar den oppvasken også :sjarmor::ler: ?

Vel, jeg liker dette produktet, men kan se for meg at det blir for blankt for enkelte som har fetere hudtyper.

Gjest Anonymous
Skrevet
Denne foundation-en skal visstnok være så ren at man kan sove med den på. Og i tillegg skal den inneholde ingredienser som i hvertfall ikke påvirker kviser i negativ retning....Tar den oppvasken også :sjarmor::ler: ?

FANTASTISK BRA! det perfekte produktet. da slipper vi å ta den diskusjonen med kjæresten, og vi får endelig kredit for shoppingen!!

Vel, jeg liker dette produktet, men kan se for meg at det blir for blankt for enkelte som har fetere hudtyper.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg kjøpte også en eske med foundation,warmt,veil.Nr 5,2 er nydelig til min litt sommerbrune hud,men synes det er vanskelig å bruke den store kosten til veil og warmt.Hva bruker dere andre?det er jo så liten bokse på de,

Skrevet

Hrmf. Jeg fikk beskjed om å bruke en mindre kost, i et sølvhylster til mitt pudder, jeg. Hudpleieren min mente at denne var bedre, og at den grove børsten var bedre egnet til å påføre rouge med.

(Jeg er ikke spesielt fornøyd med den smale, myke kosten, bare så det er sagt. Jeg må sikkert bare øve mer.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...