Gå til innhold

Vet de rundt dere at dere prøver?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

En tanke slo meg, for her inne er det veldig mange som skriver mye om seg selv, legger ut bilder o.l. Man kan fort bli gjenkjent, og det har jo alt skjedd her inne.

Men vet venner og familie at dere er prøvere? Er det offentlig liksom? Bare en tanke som slo meg...om man holder det "hemmelig" og plutselig noen kommer inn her og kjenner deg/dere igjen...hvordan vil det være?

Er prøver jeg også, men logger foreløpigt når jeg skriver inne på denne gruppen...er kanskje litt overnervøs?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

De fleste vet, men det er på grunn av 4 SA i løpet av 2 år og endel sykemeldinger på grunn av dette. Men det er helt greit også for da er det åpenthet rundt det. Det plager heller ikke arbeidsgiver. Men nå jobber jeg i en kvinnedominert bedrift med alder 20-40 ca. og da er det naturlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja de fleste vet at vi prøver. Venner lurer på hvordan vi ligger ann, mens familien er litt mer forsiktige med å spørre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Nja både og - vi holder det ikke hemmelig om noen spør når nestemann kommer. Dersom folk spør så sier jeg at vi prøver, men går ikke og sprer det for all verden blant venner og kjente + kolleger da :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siden vi skal på IVF behandling vet familien vår at det er sånn. Det visste de sist gang også. I tillegg vet venner og kollegaer det. Synes det er helt greit å være åpen jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Noen få utvalgte venner vet det, ellers ingen. Og sånn skal det forbli til vi en dag kan fortelle verden at vi er gravide.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, både familien vår på begge sider og venner vet at vi prøver.. Like greit sånn, sånn at vi slipper mas rundt det :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, noen vet det! Ikke så mye familie, men de regner vel med det kanskje for vi har jo tidligere snakket om at vi skal prøve etter bryllupet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle som spør får vite at vi prøver, og det er det mange som gjør.

Har ingen planer om å holde det hemmelig heller. Vi ser ingen grunn til det.

Men vi sier som sant er at det kan jo faktisk ta litt tid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest utlogget nå

Vi har ikke sagt til noen at vi prøver... De får tidsnok vite at det er noe på gang når det endelig klaffer (snart håper jeg).

Men siden vi er nygift og passert de 30 er det sikkert en del som mistenker oss for å prøve da, men ingen sier noe heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen av våre som verken vet eller har mistanke om at vi prøver (prøvde). Vi fremstår ikke som så veldig barnekjære, så jeg regner med at vi klarer å overraske folk når vi lar bomben falle. (Dette til tross for at vi begge er fylt 30, har vært gift i noen år, har hus og faste jobber og et stasjonsliknende fremkomstmiddel. :hoho: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...