AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2014 #1 Skrevet 16. oktober 2014 Jeg møtte en mann via nettdating og vi traff hverandre 4 ganger i byen. Har hele tiden vært veldig i tvil om han er noe for meg,og etter siste treff var jeg 100% sikker på at jeg ikke ville date ham mer eller møte ham igjen. Han er bl.annet mye mer religiøs enn meg,veldig konservativ.Følte han var mest ute etter en kone,fødekvinne for fremtidige barn og husmor. Etter siste treff var han ivrig på å møte meg igjen.Jeg sa vennlig i fra at jeg følte dette gikk i retning av et vennskap og ikke noe mer enn det.At det aldri kunne bli noe forhold.Han var skuffet men aksepterte det sa han. Men så, i dagene etter rente det inn med laaaaaaange meldinger både på sms og FB.Jeg svarte på den første,og gjentok høflig mitt standpunkt før jeg ønsket han lykke til og sa han helt sikkert ville møte en flott jente som passet for ham. De senere meldingene svarte jeg ikke på. Til slutt slettet han meg fra FB,og jeg tenkte jeg da ikke ville høre mer fra ham... Men han fortsetter nå å sende lange tårevåte sms hvor han sier vi må avslutte dette på en ryddig måte, at han ikke har vært så lei seg siden moren døde for 5 år siden,at han ikke kjenner igjen "jenta han var sammen med" i måten jeg overser ham på osv!!! Jeg har allerede sagt høflig nei tidligere til å møtes "En siste gang" som han tryglet og ba om.Så ingen vits i det da vi ikke kjenner hverandre så godt. 3 kaffedater og 1 tur er ikke allverden liksom.Men for ham er det tydeligvis nok til at han ikke vil gi slipp på meg. Dette er en såkalt snill gutt i 30-årene med liten dameerfaring.Han er veldig følsom og jeg har prøvd å gjøre "bruddet" så skånsomt som mulig,men likevel entydig. Hva ville dere gjort? Hittil har jeg bare ignorert.Bør jeg fortsette med det? Anonymous poster hash: 86b84...adc
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2014 #2 Skrevet 16. oktober 2014 Han slutter nok etterhvert. Noen trenger det med teskje. Fatter ikke hvordan han ikke tar hintet... men fortsett å ignorere han du, ser ingen annen løsning, om du ikke vil være kvass og si at nok er nok. Anonymous poster hash: c6007...4f5 3
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2014 #3 Skrevet 16. oktober 2014 Ja, dette er bare å ignorere. Han høres farlig desperat ut. Anonymous poster hash: efc24...52e 3
Zouk Skrevet 16. oktober 2014 #4 Skrevet 16. oktober 2014 Fortsett å ignorer ham. Han respekterer ikke dine grenser. Det er du som har rett, det er egentlig ingenting å avslutte, det ble aldri noe. I verste fall vil han møte deg for å være ubehagelig mot deg og skjelle deg ut, som "hevn". 4
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2014 #5 Skrevet 16. oktober 2014 Jeg møtte en mann via nettdating og vi traff hverandre 4 ganger i byen. Har hele tiden vært veldig i tvil om han er noe for meg,og etter siste treff var jeg 100% sikker på at jeg ikke ville date ham mer eller møte ham igjen. Han er bl.annet mye mer religiøs enn meg,veldig konservativ.Følte han var mest ute etter en kone,fødekvinne for fremtidige barn og husmor. Etter siste treff var han ivrig på å møte meg igjen.Jeg sa vennlig i fra at jeg følte dette gikk i retning av et vennskap og ikke noe mer enn det.At det aldri kunne bli noe forhold.Han var skuffet men aksepterte det sa han. Men så, i dagene etter rente det inn med laaaaaaange meldinger både på sms og FB.Jeg svarte på den første,og gjentok høflig mitt standpunkt før jeg ønsket han lykke til og sa han helt sikkert ville møte en flott jente som passet for ham. De senere meldingene svarte jeg ikke på. Til slutt slettet han meg fra FB,og jeg tenkte jeg da ikke ville høre mer fra ham... Men han fortsetter nå å sende lange tårevåte sms hvor han sier vi må avslutte dette på en ryddig måte, at han ikke har vært så lei seg siden moren døde for 5 år siden,at han ikke kjenner igjen "jenta han var sammen med" i måten jeg overser ham på osv!!! Jeg har allerede sagt høflig nei tidligere til å møtes "En siste gang" som han tryglet og ba om.Så ingen vits i det da vi ikke kjenner hverandre så godt. 3 kaffedater og 1 tur er ikke allverden liksom.Men for ham er det tydeligvis nok til at han ikke vil gi slipp på meg. Dette er en såkalt snill gutt i 30-årene med liten dameerfaring.Han er veldig følsom og jeg har prøvd å gjøre "bruddet" så skånsomt som mulig,men likevel entydig. Hva ville dere gjort? Hittil har jeg bare ignorert.Bør jeg fortsette med det? Anonymous poster hash: 86b84...adc Luremus som lurer de snille mennene. Ble det en badboy på deg? Anonymous poster hash: 0ecab...023 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2014 #6 Skrevet 16. oktober 2014 Luremus som lurer de snille mennene. Ble det en badboy på deg? Anonymous poster hash: 0ecab...023 Hvordan har jeg lurt ham? Han er ikke typen som har sex uten å være i et seriøst forhold. ts Anonymous poster hash: ce936...7b0 3
Gjest Minesveiper Skrevet 16. oktober 2014 #7 Skrevet 16. oktober 2014 Hvor lenge datet dere? Jeg kan bli knyttet til en person selv om vi ikke møtes ofte. Det avhenger egentlig av hvor godt vi snakker sammen generelt på meldinger, facebook, telefonsamtaler osv. Jeg synes egentlig du har gjort det rette nå. Han er sikkert langt nede nå fordi han likte deg godt. Når han kommer tilbake til normal sinntilstand vil han forstå at han har vært teit. Kanskje du får en beklagelse fra han da
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2014 #8 Skrevet 16. oktober 2014 Hvor lenge datet dere? Jeg kan bli knyttet til en person selv om vi ikke møtes ofte. Det avhenger egentlig av hvor godt vi snakker sammen generelt på meldinger, facebook, telefonsamtaler osv. Jeg synes egentlig du har gjort det rette nå. Han er sikkert langt nede nå fordi han likte deg godt. Når han kommer tilbake til normal sinntilstand vil han forstå at han har vært teit. Kanskje du får en beklagelse fra han da Håper det..Han fikk meg til å føle meg slem på en måte..men jeg er ikke det. Vi har møtt hverandre til tre kaffedater i byen og 1 gåtur i løpet av en periode på ca. 1 1/2 måned. Ellers har vi hatt en del nettkontakt, men ingen kontakt på telefon. ts Anonymous poster hash: ce936...7b0
Gjest Minesveiper Skrevet 16. oktober 2014 #9 Skrevet 16. oktober 2014 Håper det..Han fikk meg til å føle meg slem på en måte..men jeg er ikke det. Vi har møtt hverandre til tre kaffedater i byen og 1 gåtur i løpet av en periode på ca. 1 1/2 måned. Ellers har vi hatt en del nettkontakt, men ingen kontakt på telefon. ts Anonymous poster hash: ce936...7b0 Ser for meg at han har følt sterkere kjemi enn det du har, og så er det slik at folk knytter seg til andre på ulike måter og til ulik tid. Han har vel blitt knyttet til deg etter all snakkingen Når han i tillegg har lite dame erfaring fra før vet han ikke helt hvordan ting vanligvis funker. Han har sikkert aldri opplevd den type kontakt han hadde meg deg før, og derfor blir han lei seg når han mister det. Hvis du ønsker å ha han som venn i ettertid er det nok ikke lurt å ignorere han. Si heller at du forstår at han har det vanskelig og at du håper han kommer seg greit gjennom det. Du trenger ikke å gå med på å møte han for en siste utblåsning nå
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2014 #10 Skrevet 17. oktober 2014 Ser for meg at han har følt sterkere kjemi enn det du har, og så er det slik at folk knytter seg til andre på ulike måter og til ulik tid. Han har vel blitt knyttet til deg etter all snakkingen Når han i tillegg har lite dame erfaring fra før vet han ikke helt hvordan ting vanligvis funker. Han har sikkert aldri opplevd den type kontakt han hadde meg deg før, og derfor blir han lei seg når han mister det. Hvis du ønsker å ha han som venn i ettertid er det nok ikke lurt å ignorere han. Si heller at du forstår at han har det vanskelig og at du håper han kommer seg greit gjennom det. Du trenger ikke å gå med på å møte han for en siste utblåsning nå Ja, jeg føler han har lagt veldig mye inn i dette.Virker som han nesten trodde vi var sammen.Har hatt mye mer kontakt med andre,uten at de har reagert så sterkt når det ikke ble mer og jeg har også klart å ha vennskap med dem etterpå. Jeg har sagt jeg forstår han har det vondt, og hadde i utgangspunktet lyst å ha han som venn.Men etter dette vil jeg bare bryte kontakten med ham helt. Føler vi har veldig lite til felles, og hvis vi fortsetter kontakt tror jeg han bare vil gå å håpe jeg skal ombestemme meg å bli forelsket i ham likevel. Han leser veldig mye inn i ting. Da jeg sa jeg bare følte vennskap og det ikke kunne bli mer,argumenterte han med at venneskap var et flott utgangspunkt. Han skjønte tydligvis ikke hva jeg mente:( ts Anonymous poster hash: ce936...7b0
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2014 #11 Skrevet 17. oktober 2014 Best å kutte kontakten, ja, huff. Synes litt synd på ham, høres ut som at han ikke har det så bra.Anonymous poster hash: f71a0...1d3 1
Sandie Skrevet 17. oktober 2014 #12 Skrevet 17. oktober 2014 Fortsett bare å ignorer! Høres ut som taushet er det eneste som kan få ham til å ta hintet! Og en ting til: Du beskriver ham som snill. Han er ikke særlig snill når han holder på slik.Han vet nok innerst inne hva han driver med. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå