AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2014 #1 Del Skrevet 16. oktober 2014 (endret) Legen min nekter å gi meg Diflucan, fordi han ikke "tror på" Candida overvekst, og han påstår att det er en så voldsom kur at de som får den skal være så syke at de er sengeliggende på sykehus, så de kan overvåkes under hele kuren... Men jeg har jo lest flere her inne som har fått Duflican, og blitt friske...? Virket ikke som de var sengeliggende eller noe annet dramatisk... Jeg har kommet over utenlandsk side hvor man kan bestille Duflican..... Så jeg lurer på, er det kanskje ikke reseptbelagt/pliktig i alle land? Ryddet for etterspørring etter dosering. Irrlys, mod. Anonymous poster hash: 0b335...5f4 Endret 17. oktober 2014 av irrlys Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2014 #2 Del Skrevet 16. oktober 2014 (endret) Ikke bestill fra utlandet - du vet ikke hva du får eller hva pillene inneholder. Det kan være farlige kjemikalier og kanskje ikke engang virkestoffet. Det er tull at man må være innlagt på sykehus. Men kanskje du skal vurdere å gå til en annen lege?Ryddet for svar til slettet innhold. Irrlys, mod.Anonymous poster hash: 2ea8c...d5e Endret 17. oktober 2014 av irrlys 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2014 #3 Del Skrevet 16. oktober 2014 Fikk ingen bivirkninger, forresten.Anonymous poster hash: 2ea8c...d5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2014 #4 Del Skrevet 16. oktober 2014 Hvor lenge gikk du på den kuren? Og hvor lenge er det siden du ble frisk? Spiste du som normalt,eller la du om kostholdet? Ja vurderer å bytte lege, men er så utålmodig etter å bli frisk når jeg endelig har funnet ut hva som plager meg. Anonymous poster hash: 0b335...5f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2014 #5 Del Skrevet 16. oktober 2014 Hvor lenge gikk du på den kuren? Og hvor lenge er det siden du ble frisk? Spiste du som normalt,eller la du om kostholdet? Ja vurderer å bytte lege, men er så utålmodig etter å bli frisk når jeg endelig har funnet ut hva som plager meg. Anonymous poster hash: 0b335...5f4 Det er bare et par måneder siden jeg ble frisk. Jeg hadde det kun i underlivet. Jeg fikk råd om å spise minst mulig hvitt brød og sukker, men ellers kuttet jeg ikke ut noe. Jeg spiser normalt, sunn mat (lager en del mat fra bunnen av, fordi jeg er veldig glad i god mat). Det er dessverre lett at det kommer tilbake, tror jeg, men ofte er 1-2 uker, altså 1-2 tabletter nok til å knekke en liten infeksjon. Men må bare advare om å bestille på nettet. Du vet ikke hva du får. Anonymous poster hash: 2ea8c...d5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2014 #6 Del Skrevet 16. oktober 2014 Og jeg gikk på kuren i 12 uker...Anonymous poster hash: 2ea8c...d5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2014 #7 Del Skrevet 16. oktober 2014 Anbefaler deg å bytte lege. Aldri kjøp medikamenter fra utlandet, da du ikke vet hva de inneholder. Anonymous poster hash: c37cf...cd4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 16. oktober 2014 #8 Del Skrevet 16. oktober 2014 Ikke kjøpt medikamentene på nettet, bytt heller fastlege:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2014 #9 Del Skrevet 16. oktober 2014 Jeg gikk på diflucan i 12 uker. Fungerte der og da, men det kom fort tilbake igjen. Jeg hadde kronisk underlivssopp. Jeg prøvde utrolig mye rart, hvitløk, yoghurt naturell, pevary, vivag, canesten. Ingenting tok det og heller da ikke diflucan. Min redning ble eddik og salt blandet i vann. Høres kanskje rart ut, men det fungerer utrolig bra mot underlivssopp. Som de andre sier, ikke kjøp medikamenter på nettet - du aner ikke hva du faktisk får. Bytt lege! Anonymous poster hash: 0a848...f54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2014 #10 Del Skrevet 16. oktober 2014 Det er stor forskjell på å behandle sopp i underlivet med Diflucan og å behandle påstått Candida i magetarm systemet hvilket sistnevnte er det jeg oppfatter at ts spør om? Candida i mage tarm var en "motesak" eller diagnose under jappetiden. Da hadde alle candidaovervekst i mage tarm, selvdiagnostisert tror jeg de var alle mann. Har du Candida overvekst i mage tarmkanalen så har du og problemer i skjeden.Anonymous poster hash: 217e8...c95 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2014 #11 Del Skrevet 16. oktober 2014 Hva bruker dere Diflucan mot? Jeg har aldri hatt underlivssopp, men får sånne hvite flekker på ryggen. Har forsøkt alle kremer jeg har fått hos legen. Kan Diflucan hjelpe meg også? Anonymous poster hash: bf5e6...50c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2014 #12 Del Skrevet 16. oktober 2014 Nei jeg bestiller ikke medisin fra utlandet.. Jeg skal bytte lege, men vil prøve en om gang med olivenbladekstrakt, og gå over til Diflucan hvis det ikke virker (og hvis jeg får en lege som virker) Det største problemet mitt er alle spørsmålene jeg har omkring dietten. Jeg vil så gjerne gjøre dette HELT RIGTIG så jeg har de beste muligheter for å bli frisk. Men jeg blir jo mer og mer forvirret jo mer jeg leser, alle har forskjellige dietter og meninger. Særlig det med mel er mitt store problem, noen mener alt mel er forbudt, andre mener det er kun hvetemel som er forbudt. Noen som kjenner til noe forum for candida? Anonymous poster hash: 0b335...5f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2014 #13 Del Skrevet 16. oktober 2014 Det er stor forskjell på å behandle sopp i underlivet med Diflucan og å behandle påstått Candida i magetarm systemet hvilket sistnevnte er det jeg oppfatter at ts spør om? Candida i mage tarm var en "motesak" eller diagnose under jappetiden. Da hadde alle candidaovervekst i mage tarm, selvdiagnostisert tror jeg de var alle mann. Har du Candida overvekst i mage tarmkanalen så har du og problemer i skjeden.Anonymous poster hash: 217e8...c95 TS her: Ja jeg har det både i tarmene, skjeden og nesen/bihulene (helt ødelagte slimhinner) Anonymous poster hash: 0b335...5f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2014 #14 Del Skrevet 16. oktober 2014 TS her: Ja jeg har det både i tarmene, skjeden og nesen/bihulene (helt ødelagte slimhinner) Anonymous poster hash: 0b335...5f4 Uansett så hjelper Diflucan mot sopp i hele kroppen, ikke bare underlivet. Det er ikke riktig at det kun hjelper i underlivet. Det er jo en pille man tar oralt, og da virker den i hele kroppen, også tarmene.Anonymous poster hash: 2ea8c...d5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2014 #15 Del Skrevet 16. oktober 2014 TS igjen her, det dukker jo opp nye spm hele tiden hehe!<br /><br />Dere som har fått denne Diflican kuren, hva slags test utførte legen for å bekrefte tilstanden deres?Anonymous poster hash: 0b335...5f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2014 #16 Del Skrevet 16. oktober 2014 Hvis du har fått påvist candida av en lege, vil du få behandling. Hvis du har diagnostisert deg selv, eller fått diagnosen av en alternativ behandler, kan du ikke regne med at legen ukritisk skriver ut medisin til deg. Utbredt candidainfeksjon ser man stort sett bare hos pasienter med immunsvikt (feks aids-pasienter). Candida-overvekst som var populært på 90-tallet er ikke en reell tilstand, den har aldri blitt påvist hos immunkompetente personer i den utbredelse som man fikk inntrykk av for 20 år siden. Soppinfeksjon i skjeden er en annen sak.Anonymous poster hash: 1df4a...f4a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2014 #17 Del Skrevet 16. oktober 2014 TS igjen her, det dukker jo opp nye spm hele tiden hehe!<br /><br />Dere som har fått denne Diflican kuren, hva slags test utførte legen for å bekrefte tilstanden deres?Anonymous poster hash: 0b335...5f4 Den ene bare skrev ut uten undersøkelse (engangsbehandling), gynekologen så at det var sopp, men tok en prøve for sikkerhets skyld.Anonymous poster hash: 2ea8c...d5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adhara Skrevet 17. oktober 2014 #18 Del Skrevet 17. oktober 2014 Ryddet for etterspørring etter dosering, + svar til dette. Irrlys, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 17. oktober 2014 #19 Del Skrevet 17. oktober 2014 Det skal tas prøver for å bekrefte. Er det gjort? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2014 #20 Del Skrevet 17. oktober 2014 TS her: Ja jeg har det både i tarmene, skjeden og nesen/bihulene (helt ødelagte slimhinner) Anonymous poster hash: 0b335...5f4 Har en lege diagnostisert deg med dette? I tilfelle t ja, så må du ha alvorlig imunsvikt, enten som følge av canserbehandling, aids eller lignende alvorlig sykdom. Sopp i bihuler og ødelagte slimhinner i nese og bihuler av sopp er heller ikke normalt ved overfor nevnte sykdommer. Er du så alvorlig syk, er du vel og innlagt på isolat på sykehus? Anonymous poster hash: 217e8...c95 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå