AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2014 #1 Del Skrevet 16. oktober 2014 Hvordan gjør dere dette når den trenger en ordentlig vask? Funker det med 40 grader i maskinen? Hvordan går det eventuelt med den ryggen som er i sekken? Anonymous poster hash: fb681...846 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bustyvel Skrevet 16. oktober 2014 #2 Del Skrevet 16. oktober 2014 Går ikke ann å ta den ut da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2014 #3 Del Skrevet 16. oktober 2014 Går ikke ann å ta den ut da? Ikke så vidt jeg har sett. TS Anonymous poster hash: fb681...846 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 16. oktober 2014 #4 Del Skrevet 16. oktober 2014 Jeg vasker det meste på 30 grader jeg Nå har jeg ikke vasket sekken til sønnen min ennå, men slenger min egen inni når det har fått seg en omgang på lekeplassen og det pleier å gå greit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
camillete Skrevet 17. oktober 2014 #5 Del Skrevet 17. oktober 2014 Har vasket de på 30grader jeg. Har vått helt fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå