Gjest TomKrus Skrevet 15. juli 2004 #1 Skrevet 15. juli 2004 hehe, tenkte jeg skulle søke litt etter dette emne på google (jepp, kjeder meg) skulle kanskje ikke gjort det. Dette var siden som dukket opp: Bannskap Et lite utdrag(NB! Ikke for sart sjeler) fra bokstaven a: Apanal. Ape. Ape pikk. Ape runk. Ape slikker. Apeanus. Apeanusslikker. Apeballe. Apefaen. Apefitte. Apefrø. Apefaan. Apehjerne. Apehomojævel. Apehue. Apekatt. Apeklatt. Apeknullihælvete. Apeknulling. Apekuk. Apeloff. Apelorttryne. Apenakke. Apenes konge. Apepikk. Apepong(kiwi frukten). Apepung. Aperonk Hvem var det som mente bannskap beriket språket like mye som "ordet" lissom?
Gjest TomKrus Skrevet 15. juli 2004 #3 Skrevet 15. juli 2004 Posta feil' date= Tommer'n? Hehe, kan ikke skjønne at du kan tro det, men faktisk gjorde jeg ikke det. Søkte bare etter hunde- og hestebasæj. Tenkte det kunne dukke opp noe som kunne belyse hele problemstillingen eller at det dukket opp noe morsomt. Ønsker ikke å utføre søket på engelsk, eller kanskje jeg kan poste resultatet under seksuelt? Men for å gjøre bot for min avsporing: dobbeltmoral, ja, men kan hende det ligger praktiske årsaker bak det hele? Litt vanskligere å drasse rundt med en full søppelsekk med dritt, mener jeg. Og ikke lett å stappe en full søppelsekk av dritt oppi en full søppelsekk med søppel. Selv mange hundeeiere med sine små poser klarer ikke det.
Gjest GreenSky Skrevet 15. juli 2004 #4 Skrevet 15. juli 2004 Tommer'n, først bøffer du tråden min med svada, så kommer du med logiske argumenter som ødelegger alt. :-x *streng* Skal du ikke heller gå å legge deg snart? :fy: (og får jeg bli med...? )
Gjest TomKrus Skrevet 15. juli 2004 #5 Skrevet 15. juli 2004 (og får jeg bli med...? ) Sef. Det var hele hensikten med å punktere denne tråden, slik at vi kan flørte gjennom resten av den
Gjest Devil's Spawn Skrevet 15. juli 2004 #6 Skrevet 15. juli 2004 Jaja...det var visst meg du plystra etter for noen timer siden... :-?
Gjest GreenSky Skrevet 15. juli 2004 #7 Skrevet 15. juli 2004 Jaja...det var visst meg du plystra etter for noen timer siden... :-? Du er den søteste slangen jeg vet om. :kysse: Bedre nå?
Gjest Devil's Spawn Skrevet 15. juli 2004 #8 Skrevet 15. juli 2004 Du er den søteste slangen jeg vet om. :kysse: Bedre nå? :oops: Jaja..det er jo Tom Krus jeg konkurrerer med tross alt Vi får dele litt på det
Gjest TomKrus Skrevet 15. juli 2004 #9 Skrevet 15. juli 2004 Noe deler man, annet/andre ikke. Greeny er av den sistnevnte sorten. Hansken er av.
Gjest GreenSky Skrevet 15. juli 2004 #10 Skrevet 15. juli 2004 Hansken er av. Hyggelig det Tommer'n, men vet ikke helt om du er den rette til å uttale deg, du har da nesten et helt harem her på KG. Aline, meg, Suz, Poirot, Ethereal...? Hmmm?
Gjest TomKrus Skrevet 15. juli 2004 #11 Skrevet 15. juli 2004 Hyggelig det Tommer'n, men vet ikke helt om du er den rette til å uttale deg, du har da nesten et helt harem her på KG. Aline, meg, Suz, Poirot, Ethereal...? Hmmm? hmm, joa, men holder meg bare til en om gangen
LilleBille Skrevet 15. juli 2004 #13 Skrevet 15. juli 2004 hehe, tenkte jeg skulle søke litt etter dette emne på google (jepp, kjeder meg) skulle kanskje ikke gjort det. Dette var siden som dukket opp: Bannskap Talte du hvor mange det var??? ... likte foresten godt ordet ordet Årm-suger.. kan det være noe for haremet til slangen??? (Ellers var det jo stil over Årgangsnarkoman...)
Gjest TomKrus Skrevet 15. juli 2004 #14 Skrevet 15. juli 2004 Talte du hvor mange det var??? ... likte foresten godt ordet ordet Årm-suger.. kan det være noe for haremet til slangen??? (Ellers var det jo stil over Årgangsnarkoman...) Nope, men foreløpig favoritter (etter veldig ukritisk overblikk) er: Økologiskneglsprett, Økonomitruse og Økosystemmandarin.
LilleBille Skrevet 15. juli 2004 #15 Skrevet 15. juli 2004 Lurer på hvem jeg skal kalle :klø: .. og i hvilken sammenheng...
Gjest GreenSky Skrevet 15. juli 2004 #16 Skrevet 15. juli 2004 Nope, men foreløpig favoritter (etter veldig ukritisk overblikk) er: Økologiskneglsprett, Økonomitruse og Økosystemmandarin. Ååh, Tommere'n, min lille...Økosystemmandarin. Nai. Vet ikke helt, jeg. Tror heller jeg går og legger meg. Overtrøtt.
Gjest TomKrus Skrevet 15. juli 2004 #17 Skrevet 15. juli 2004 Ååh, Tommere'n, min lille...Økosystemmandarin. Nai. Vet ikke helt, jeg. Tror heller jeg går og legger meg. Overtrøtt. Me like you talk dirty to me, you you Aaabarabarifaabbaabbabeundrerabbadabbabillevalleab.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå