AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2014 #1 Skrevet 16. oktober 2014 Jeg er 17 år og skal på halloweenfest, men jeg har ingen anelse om hva jeg skal kle meg ut som! Ikke noe wannabe sexy- eller tradisjonell spøkelse/heks/vampyr-kostyme. Mer sånne enkle ting som gjerne er litt tilfeldig! Noen forslag? Anonymous poster hash: b782a...384
Chizue Skrevet 16. oktober 2014 #2 Skrevet 16. oktober 2014 Kom som deg selv med ett skilt "Jeg er gud" Ta en hvit t-shorte/topp og finn en sprit tusj og skriv "Error - Costume not found" Har du rumpetaske? -Bruk det og vær en turist, gjerne med sokker i sandalene... Komme på festen i pysjamas..? Bruk ett hvitt gammelt laken til å være ett spøkelse, men fest bikinien utpå- fortell andre at Spøkelser er så bleke, de trenger sol de også.. Vi brukte en gang i tiden å arrangere bokstav party..En lørdag var det f.eks bokstaven P. Da kledde vi oss ut med det vi kunne finne hjemme. Vi var 2 stk som kom som pirater..Ene hadde limt og stiftet fast en papegøye bamse på skuldra..Jeg hadde festet tomme cd plater og kopier av de CD platene på meg selv - Piratkopiering... 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2014 #3 Skrevet 16. oktober 2014 Hahahaa, det var konge foreslag! Bra inspirasjon:) Tusen takk! Anonymous poster hash: b782a...384 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2014 #4 Skrevet 16. oktober 2014 Forslag** Anonymous poster hash: b782a...384 1
Chizue Skrevet 16. oktober 2014 #5 Skrevet 16. oktober 2014 Tenke litt utfor boksen Boks... Tv-skjerm, dataskjerm, panteautomat, boksen med det rare i Oooh gleder meg nå til Halloween partyet som jeg ble invitert med på xD Vi er 6 stk som går ut som zombier Så jeg skal bruke en av mine gamle kostymer jeg kjøpte i USA, *kremt* Sailor Moon cosplay kostyme,Zombie version
Soleklart Skrevet 16. oktober 2014 #6 Skrevet 16. oktober 2014 Gå som deg selv. Psykopstiske massemordere ser ut som alle andre Fest en bamse i rumpa på kjolen, lag en etterlysningsplakst av bamsen. http://images.halloweencostumes.com/products/4419/1-1/lost-dog-costume.jpg Gå i pysjamas og kyse. Lag en enkel smekke og skriv fremtidig sjørøver på den. Ta med en tåreflsske og smokk som du har tegnet dødningshode på. Legg et ullteppe over skuldrene. Vips så er du et vandrene ullteppe.. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå