tusentakkforhjelp Skrevet 16. oktober 2014 #1 Skrevet 16. oktober 2014 Noe av det som irriterer meg sykt er når en lang cardigan stikker under jakken... ARGG.. har mange fine cardiganer, men nå er det ofte mye regn og vind om dagen, så da må jeg bruke jakke utenpå... hva hadde dere kombinert med en cardigan? takk for svar!
FantasDick Skrevet 16. oktober 2014 #2 Skrevet 16. oktober 2014 Jeg synes det er litt kult med skinnjakke og cardigan, jeg. ..Men lang cardigan stikkende ut fra en lang parka eller allværsjakke er kjipt, ja!
Jacinta Skrevet 16. oktober 2014 #3 Skrevet 16. oktober 2014 Om cardiganen ikke er så altfor lang pleier jeg bare å lukke jakken og krølle den opp under, så tar jeg den ned igjen når jeg tar av jakken. Da vises det ikke, men om den er veldig lang vil det bli klumpete og synlig at man krøller den opp. Ellers går det an å ta med en cardigan i vesken og ta på jakke, så ta den på når man tar av jakken.
Infinite Skrevet 17. oktober 2014 #4 Skrevet 17. oktober 2014 Bruker aldri jakker som er kortere enn cardiganen. Kort skinnjakke over en lang cardigan er noe av det styggeste jeg ser. Enten tar jeg på meg en like lang jakke, eller så tar jeg med meg cardiganen i veska og tar den på meg når jeg tar av meg jakka.
Gjest Lille-pus Skrevet 17. oktober 2014 #5 Skrevet 17. oktober 2014 I regnvær: Iilse Jacobsen regnkåpe over. Den er lang nok til å dekke en rimelig fotsid cardigan. I tørt og kaldt vær: Kåpe over.
Hypnotica Skrevet 17. oktober 2014 #6 Skrevet 17. oktober 2014 Jeg tar alltid cardiganen med meg i en pose/veske/sekk, og tar den på inne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå