tusentakkforhjelp Skrevet 16. oktober 2014 #1 Skrevet 16. oktober 2014 Kjøpte meg en supersøt pysjamas på victoria's secret igår, men lurer på hva man bruker under? sover ikke med bh, for det er ubehagelig, men ellers ser man jo nipleene igjennom? takk for svar!
Gjest Hummels Skrevet 16. oktober 2014 #2 Skrevet 16. oktober 2014 (endret) En liten topp kanskje? Endret 16. oktober 2014 av Hummels
umwar Skrevet 16. oktober 2014 #3 Skrevet 16. oktober 2014 Ingenting? Det er bare brystvorter, det gjør ikke all verdens at de syns gjennom et nattplagg. 3
tusentakkforhjelp Skrevet 16. oktober 2014 Forfatter #4 Skrevet 16. oktober 2014 Ingenting? Det er bare brystvorter, det gjør ikke all verdens at de syns gjennom et nattplagg. forskjellige meninger, men jeg synes hvertfall ikke det er så veldig stilig med store stive brystvorter som stikker ut. ihvertfall ikke når jeg er med andre!
umwar Skrevet 16. oktober 2014 #5 Skrevet 16. oktober 2014 forskjellige meninger, men jeg synes hvertfall ikke det er så veldig stilig med store stive brystvorter som stikker ut. ihvertfall ikke når jeg er med andre! Er du med andre folk i pyjamas? Hvis du ikke skal sove så kan du jo ta på en bh, som du tar av når du sover. 1
Gjest crem Skrevet 16. oktober 2014 #6 Skrevet 16. oktober 2014 når du er med andre kan du jo ha på deg en bh, eventuelt en uten spiler som er litt mer behagelig men når du skal ha den på deg alene, kan du jo la vær å ha noe under.. det gjør ihvertfall jeg hvis jeg skal sove hos hos venninner eller ha de på overnattings besøk hos meg
tusentakkforhjelp Skrevet 16. oktober 2014 Forfatter #7 Skrevet 16. oktober 2014 når du er med andre kan du jo ha på deg en bh, eventuelt en uten spiler som er litt mer behagelig men når du skal ha den på deg alene, kan du jo la vær å ha noe under.. det gjør ihvertfall jeg hvis jeg skal sove hos hos venninner eller ha de på overnattings besøk hos meg takk! god idee!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå