Gå til innhold

under pysjamasen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte meg en supersøt pysjamas på victoria's secret igår, men lurer på hva man bruker under? sover ikke med bh, for det er ubehagelig, men ellers ser man jo nipleene igjennom?

takk for svar!

Videoannonse
Annonse
Gjest Hummels
Skrevet (endret)

En liten topp kanskje? :P

Endret av Hummels
Skrevet

Ingenting? Det er bare brystvorter, det gjør ikke all verdens at de syns gjennom et nattplagg.

• Liker 3
Skrevet

Ingenting? Det er bare brystvorter, det gjør ikke all verdens at de syns gjennom et nattplagg.

forskjellige meninger, men jeg synes hvertfall ikke det er så veldig stilig med store stive brystvorter som stikker ut. ihvertfall ikke når jeg er med andre!

Skrevet

forskjellige meninger, men jeg synes hvertfall ikke det er så veldig stilig med store stive brystvorter som stikker ut. ihvertfall ikke når jeg er med andre!

Er du med andre folk i pyjamas? Hvis du ikke skal sove så kan du jo ta på en bh, som du tar av når du sover.

• Liker 1
Skrevet

når du er med andre kan du jo ha på deg en bh, eventuelt en uten spiler som er litt mer behagelig :) men når du skal ha den på deg alene, kan du jo la vær å ha noe under.. det gjør ihvertfall jeg hvis jeg skal sove hos hos venninner eller ha de på overnattings besøk hos meg

Skrevet

når du er med andre kan du jo ha på deg en bh, eventuelt en uten spiler som er litt mer behagelig :) men når du skal ha den på deg alene, kan du jo la vær å ha noe under.. det gjør ihvertfall jeg hvis jeg skal sove hos hos venninner eller ha de på overnattings besøk hos meg

takk! god idee!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...