Gjest Anonymous Skrevet 25. juni 2002 #1 Del Skrevet 25. juni 2002 Trenger svar fra alle!! Liker en gutt på jobben svært godt. Tonen mellom oss er helt klart flørtete, vi blir mobbet for det av arbeidskolleger. Problemet er bare at han noen ganger er skikkelig overlegen og virker totalt uinteressert mens andre ganger behandler han meg som en dronning. Selv er jeg veldig stolt, starter aldri flørtingen. Han flørter ikke med andre foran meg og ringer meg ofte uten at det er noe spesiellt, spør bare om noe helt uvesentlig. Hvordan bør jeg tolke hans oppførsel og hvordan finner jeg ut om han liker meg virkelig, uten å spørre han direkte. Takker for alle råd jeg får. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 25. juni 2002 #2 Del Skrevet 25. juni 2002 Haaaaaaa haaaaaa,been there,done that og fikk meg en rett på kjeften Bare det at han er påpasselig med at andre mennesker ikke skal se dere bør det ringe en bjelle i hodet ditt. Det som skjedde med meg var akkurat det samme.Var vi alene flørta han rompa av seg med telefoner,gaver osv osv. Var vi offentlig var det ikke snakk om et blikk en gang.Slik holdt det på i ca 2 år`s tid for jeg var jo såååå forelska og han måtte da være seriøs med meg??? Til slutt havna vi omsider i senga,jomfruhinna gikk og mer har jeg ikke sett til han. Rett og slett fordi han fikk det han var ute etter.I mine øyne var vi jo sammen og hadde vært det lenge da,men ikke i hans. Etter min ærfaring er han kun ute etter en ting, nå kan jeg jo selvfølgelig ta feil men watch out Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. juni 2002 #3 Del Skrevet 25. juni 2002 Ja, han leker med deg!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silje =) Skrevet 26. juni 2002 #4 Del Skrevet 26. juni 2002 Gutter er jo så forskjellige så det kan kanskje lønne seg å rett å slett spørre han. Kanskje på en indirkete måte... Det er dumt å ta alle under en kam, å påstå at han er ute etter bare en ting! Tenk om han ikke er det! Sjekk hva han sier når noen mobber dere for flørtinga på jobb!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jewel Skrevet 26. juni 2002 #5 Del Skrevet 26. juni 2002 Hvordan finne ut om han leker med deg er ikke gjort i en helomvending! Det kommer jo litt ann på hvor lenge denne flørtingen har pågått!!! Men, jeg vil nå råde deg til å ta initiativet...... Vær den som flørter først for en gangsskyld!! La han bli litt overrasket av deg..... Mye kan også ha med deg å gjøre, for kanksje han sitter med de samme tankene om deg!!?? "Leker hun, så leker jeg" Flørt deg fram til en lunsjavtale for eksempel?? Det virker ikke så seriøst, men samtidig gir det en liten pekepin om at du vil bli bedre kjent.... LYKKE TIL :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 26. juni 2002 #6 Del Skrevet 26. juni 2002 ...og hvis du finner ut at han bare tøyset med deg...ga deg forhåpninger og sprukne drømmer... så burde du anmelde han for seksuell trakkaseringer.... akkurat som Ingunn Yssen og Kristin Mile likestillingsdiktatorer oppmuntrer til.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 26. juni 2002 #7 Del Skrevet 26. juni 2002 En god ting er å skille jobb og privatliv etter mitt syn. Med andre ord: Involver deg aldri med en kolleg. Hvis dere går lengre enn bare flørt; og også om ting skulle gå til helvete i ettertid: Hvordan påvirker flørten og forholdet jobben dere gjør? Hvordan vil det bli å jobbe sammen og omgåes tett i ettertid? Om han leker eller er seriøs er med andre ord uinteressant om jeg hadde vært i din situasjon. Uansett: Det er jo greit å ha i bakhodet at det kanskje bare er "lek" fra hans side. Du holder jo tilbake pga. din stolthet; så om han heller ikke spiller med åpne kort i den ene eller andre retningen, så vil jo ikke det komme som noen overraskelse om dette er bare en lek for han. Hvis han ikke vet at du ikke ønsker å bli lekt med, kan han jo igrunnen gå utifra at du vil bli lekt med - og da har han jo igrunnen sin fulle "rett" til å gjøre nettopp det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 26. juni 2002 #8 Del Skrevet 26. juni 2002 Jepps,jeg er helt enig med Waco. Om han kun har trilla deg rundt lillefingeren så saksøker du han for alt han har. Det er eneste måten gutter lærer på, at de får seg en på trynet. Jeg er midt i et stooooooort søksmål nå jeg,for her skal jomfruhinna på plass igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venus Skrevet 27. juni 2002 #9 Del Skrevet 27. juni 2002 :o Hei... Greit, mulighetene er til stede for at han leker med deg. Men han KAN være sjenert også !!! :oops: Men uansett: Man kan da ikke saksøke mennesker FORDI man selv velger å gå til sengs med de !!! Man tar da faktisk ansvar for sine egne valg. Altså: Enten leker denne fyren med deg, eller han er sjenert !!! Finn det ut !!! :evil: Hadet. Vennlig fra Venus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. juni 2002 #10 Del Skrevet 29. juni 2002 Nå har det skjedd noe rart og ville fortelle dere det. Han vil at jeg skal være med han på langtur ( En langhelg i utlandet og han spanderer). Først spurte han på en spøkefull måte og jeg bare lo. Så kom han og sa at han mente det, og sa vær så snill. Jeg fulgte et råd herfra, viste han litt interesse og bang. Forteller dere hva som skjer videre hvis dere vil. Ha en god helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venus Skrevet 30. juni 2002 #11 Del Skrevet 30. juni 2002 Hei igjen... Så hyggelig da !!! Da ordnet det seg når du bare ga han litt oppmuntring. Menn trenger masse av DET for å inspireres til videre fremstøt... :oops: Jeg tenkte nok at han KUN var sjenert !!! :-? Han leker sikkert ikke med deg nei !!! Ha en trivelig tur begge to !!! Vennlig fra Venus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå