Gå til innhold

HVA BETALER DU FOR LUNSJEN PÅ JOBBEN?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva betaler du i mnd og hva slags type mat får dere?

Anonymous poster hash: a59df...c07
Skrevet

NULL KRONER, TAR MED SELV

• Liker 19
Gjest Blue Ivy.
Skrevet

Spiser så og si aldri i kantina på jobb, Det er dyrt. På fredagene er det pizza og vi må betale 40kr for et pizza stykke! Helt vilt.

Hender jeg spiser salat og da går det på vekt. Pleier å havne rundt 35-40 kr.

Skrevet

300 i måneden. Varmt måltid (type middag), suppe, salatbar, brød, pålegg, påsmurt (f.eks. baguetter, rundstykker eller wraps), yogurt, kaffe, te.

Vi må betale ekstra hvis vi vil ha brus, melk, juice, kaker, vafler, sjokolade, smoothie og oppskåret frukt.

• Liker 1
Skrevet

HJEMMELAGET

Anonymous poster hash: 00304...59b
  • Liker 1
Gjest pluviophile
Skrevet

25,-/dag (fyller penger på adganskortet).

Full salatbar, suppe, varmrett, nybakt brød, masse forskjellig pålegg. Oppskåret frukt/grønnsaker på fat.

• Liker 1
Skrevet

Vi ble trukket 250 i måneden. Da fikk vi vanlig brødmat og pålegg. Noen ganger laget handleansvarlig inn karbonader, og evt reker. Frukt hvis en av jentene handlet inn. Av drikke var det melk, juice og kaffe i hovedsak.

• Liker 1
Skrevet

SPISER IKKE LUNSJ PÅ JOBBEN. HAR NEMLIG IKKE JOBB. ER STUDENT OG LESER STORT SETT SELV, OG DA BLIR DET OFTE HJEMME. HVIS JEG ER PÅ LESESAL HENDER DET JEG KJØPER MEG NOE, OG DA BETALER JEG VEL RUNDT TREDVE KRONER FOR MATEN.

LEI AV Å SKRIKE. LIKEVEL VANSKELIG Å SLUTTE Å SKRIKE.

Anonymous poster hash: 24ccd...8b0
  • Liker 14
Skrevet

Er ingen lunsjordning på jobb. Har kantine, men den er dyr og maten er ikke god så den handler jeg veldig sjelden i. Har heldigvis tilgang på kjøleskap så kjøper med pålegg og spiser knekkebrød/brødskiver og noen ganger middagsrester.

Skrevet

5 kroner dagen. Brød og knekkebrød. Tre, fire typer pålegg. Kaffe, te og melk.

Gjest Rhaegar Targaryen
Skrevet

Ingenting jeg tar med meg mat hjemmefra.

Skrevet

300 kr mnd.

Vi kan velge mellom:

3-4 forskjellige typer yoghurt

melk

juice

kaffe/te

knekkebrød

brød

ca ti forskjellige typer pålegg

hardkokt eller bløtkokt egg

ca 5 forskjellige typer frukt

salat (som regel to typer, typisk med kylling, tunfisk eller skinke, diverse typer salat, tomat, agurk, sukkererter, mais osv)

En gang i uka er det varm mat, f.eks som i dag, da var det lasagne.

Anonymous poster hash: f3d39...242

Gjest Blondie65
Skrevet

15/dag. Trekkes av månedslønn.

Salat, brød og flere varianter av pålegg, juice, melk, kaffe og te. Enkel varmmat en gang pr uke og kake hver fredag.

Gjest pærecider
Skrevet

140 kr pr mnd, trekkes av i månedslønn. Går til kaffe, te, frukt, brød og pålegg.

Annonse
Skrevet

20 kr dagen. Da får vi brød, knekkebrød og ulikt pålegg. Gjerne egg, eller laks. Alltid noe ekstra, f.eks. salatbar. Gjerne kyllingsalat, egg/rekesalat. Også melk/juice.

Det er alltid noe frukt også

Skrevet

KANTINA ER ALDRI ÅPEN NÅR JEG ER PÅ JOBB; SÅ MÅ TA MED MAT SELV ELLER KJØPE FRA NOE SOM ER NATTÅPENT!

Anonymous poster hash: 98551...d8a
  • Liker 1
Gjest lillelarve
Skrevet

Får ikke kjøpt lunsj på jobben, så jeg tar med eget. Og det ville jeg gjort uansett :) Sparer penger.

Skrevet (endret)

0 kr. Og for disse pengene får jeg kaffe, frukt og konfekt (???). Det eneste problemet er at jeg stort sett arbeider 30 minutter til 4 timer kjøring unna pauserommet hvor disse godene befinner seg, så jeg får ikke utnyttet meg at det fantastiske tilbudet.

Endret av Maximillian Cohen
Skrevet

SPISER IKKE LUNSJ PÅ JOBBEN. HAR NEMLIG IKKE JOBB. ER STUDENT OG LESER STORT SETT SELV, OG DA BLIR DET OFTE HJEMME. HVIS JEG ER PÅ LESESAL HENDER DET JEG KJØPER MEG NOE, OG DA BETALER JEG VEL RUNDT TREDVE KRONER FOR MATEN.

LEI AV Å SKRIKE. LIKEVEL VANSKELIG Å SLUTTE Å SKRIKE.

Anonymous poster hash: 24ccd...8b0

HUN SPURTE HVA DE SOM JOBBER BETALER.

Anonymous poster hash: dddce...b21

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...