Gå til innhold

Kan man blogge anonymt?

Fremhevede innlegg

Skrevet

og koster det å ha en blogg?

Videoannonse
Annonse
Gjest paramount
Skrevet

Det koster ingenting og ja...du kan blogge anonymt :)

• Liker 2
Skrevet

Hvor anonymt vil du ha det? Wordpress f.eks er gratis, og du trenger ikke ha fullt navn synig eller noe sånt :)

Skrevet

Hvor starter man en gratis og anonym blogg?

Skrevet

Hvor starter man en gratis og anonym blogg?

Dette har du allerede fått svar på, har du ikke?

Hvor anonymt vil du ha det? Wordpress f.eks er gratis, og du trenger ikke ha fullt navn synig eller noe sånt :)

Anonymous poster hash: 400bb...197

• Liker 1
Skrevet

Jo, det har jeg, men finnes det norske nettsider hvor man kan starte en anonym blogg. Regner med at wordpress er engelsk og at alt står på engelsk der.

Skrevet

blogg.no

Anonymous poster hash: 4c8fb...dab
Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep og svar på dette.

- Avalon, mod

Skrevet

Nei. Du er aldri anonym på nettet. Jeg har huket av for "post som anpnym" knappen her på KG, det betyr ikke at jeg er anonym. Du kan la være å poste navn, bosted, alder osv. på bloggen som muligens kan identifisere deg, men du er fremdeles ikke anonym. Spørsmålet er egentlig om noen som kan, og har interesse av, å spore deg.

Det var den moral-prekenen:P Men altså, de fleste har ikke peiling på hvordan de skal spore noen på nettet, og synes derfor ikke du skal la deg skremme fra å blogge!:) Du har gratis blogg-plattformere som blogg.no, blogger og wordpress:) Personlig foretrekker jeg sistnevnte(så ja, jeg har en blogg som er "anonym.")

Anonymous poster hash: ade03...5ad
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...