Gå til innhold

dette med skattelistene..

Anbefalte innlegg

Skrevet

.. kan man se hvem som har snoket før det nye systemet har tredd i kraft? fks en som snoket for en måned siden? er litt nervøs og paranoid nå hhehe..

Anonymous poster hash: 8edc0...e3c
Videoannonse
Annonse
Gjest Badabing
Skrevet

Det skal visstnok bare gjelde fra de som snoker heretter.

• Liker 1
Skrevet

Kan jo hende de har registrert alle som har søkt det siste året, og at dette kan lekkes..

Anonymous poster hash: 42bd5...2ce
Skrevet

Like paranoid som deg måtte jeg selvfølgelig inn og sjekke, og f... meg har de ikke lagt ut for det siste året også, en lang rekke av familie og kollegaer kom opp som har vært å snoka på meg, da har selvfølgelig de jeg har sett på også fått opp meg. Blir rimelig flaut å møte dem igjen for å si det slik.

Anonymous poster hash: 4dbc1...4cc
  • Liker 3
Gjest baremeg89
Skrevet

Like paranoid som deg måtte jeg selvfølgelig inn og sjekke, og f... meg har de ikke lagt ut for det siste året også, en lang rekke av familie og kollegaer kom opp som har vært å snoka på meg, da har selvfølgelig de jeg har sett på også fått opp meg. Blir rimelig flaut å møte dem igjen for å si det slik.

Kan jeg spørre hvordan du fikk se dette? Dette er melingen som kommer når jeg logger inn :

Fredag 17. oktober åpnes det for søk i skattelistene for inntektsåret 2013 på skatteetaten.no.

Det er ikke lenger mulig å søke i skattelistene for inntektsåret 2012.

Kommer ingenting opp på min profil heller. Tror jeg og resten av snokere kan slappe av :) så kan jeg se svigerforeldrene mine i øynene neste gang vi spiser middag :P;)

Skrevet

Kan jeg spørre hvordan du fikk se dette?

Kommer ingenting opp på min profil heller.

Jeg tror det avhenger av når en fikk skatteoppgjøret ferdig.

• Liker 1
Gjest anobano
Skrevet

.. kan man se hvem som har snoket før det nye systemet har tredd i kraft? fks en som snoket for en måned siden? er litt nervøs og paranoid nå hhehe..

hvor logger man inn? finner det ikke igjen:(

Gjest baremeg89
Skrevet (endret)

Jeg tror det avhenger av når en fikk skatteoppgjøret ferdig.

Jeg fikk mitt i sommer ;)

Det står jo at skattelistene for 2012 er utilgjengelig!

+ ingen for se 2013 før imorgen..

Tror du prøver å skremme folk jeg ;)

Endret av baremeg89
Gjest baremeg89
Skrevet (endret)

hvor logger man inn? finner det ikke igjen:(

Står at det er utilgjengelig, ingen kommer inn før imorgen ;) Endret av baremeg89
Skrevet

Kan folk se om jeg har søkt på en person før dette med snokevarsel tredde i kraft i dag? altså viss jeg søkte på en person for et halv år siden, kan den personen se det da? :(

Anonymous poster hash: 55726...a26
Skrevet

Lyver han eller er dette sant?

Anonymous poster hash: 87419...282

Skrevet

Nei, bare fom i år.

Anonymous poster hash: a92f2...efd

Skrevet

Nei, bare fom i år.

Anonymous poster hash: a92f2...efd

fra og med i dag? eller i hele 2014?

litt sleipt om det er fra hele 2014 for da kunne man jo ikke vite at det ville bli snokevarsel :(

Skrevet

Lyver han eller er dette sant?

Hun.

Anonymous poster hash: 588c0...4ef

Skrevet

Hun.

Litt offtopic, men hvordan vet du at det er en "hun"? Jeg skrev bare han, men kan like godt være en kvinne ja.

Skrevet

Det er ikke registrert hvem som har snoket tidligere, så alle eks-snikere kan slappe av.

Anonymous poster hash: 022ba...7c9
Skrevet

Det står i klartekst at varsel om hvem som har "snoket" gjelder fra og med skattelistene for 2013.

Jeg fant dette på første forsøk på søk på Google.

http://www.skatteetaten.no/no/person/skatteoppgjor/sok-i-skattelistene/

Dette skulle vel klargjøre at det finnes noen troll i tråden som prøver å nære opp under paranoiaen til folk.

Det står jo fra 17. oktober jo..?

Skrevet

Hun.

Hvorfor "hun"?

Anonymous poster hash: 90ba9...9a1

Gjest Blondie65
Skrevet

Det står jo fra 17. oktober jo..? Anonymous poster hash: 55726...a26

17. Oktober legges skattelistene for 2013 ut. For å se disse må du logge inn. Har du måttet logge inn før? Nei. Hvordan skal noen vite hvem som har snoket tidligere uten innlogging?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...