Gjest frustrert! Skrevet 16. juli 2004 #1 Skrevet 16. juli 2004 Jeg er fortvilet. For ca 9 måneder siden begynte samboeren i ny jobb. Før dette, hadde vi et normalt sexliv - ikke ekstremt hyppig, vi var begge opptatte men greide likevel en gang i uken eller to. Sexen har alltid vært bra og variert. I den nye jobben jobber sambo masse, og ikke er han veldig fornøyd med jobben heller. Dette går veldig ut over sexlivet vårt. Ihvertfall tror jeg det er dette som ligger bak, uten at jeg kan være sikker selvsagt. Faktum er at de siste 9 månedene har vi hatt sex 6 eller 7 ganger, og bare èn gang edru. :o Det er ikke potensen det er noe galt med, men lysten. Vi har snakket om det, mange ganger. Jeg har forsøkt å gjøre noe med det, også (tatt initiativ på forskjellige måter). Er veldig sikker på at han ikke er utro. Da i var på ferie i to uker nå nettopp, trodde jeg at vi ville få det til, men nei. Bare to ganger i løpet av to lange uker bare oss to. :veldigsur: Det er kommet til et punkt der dette er blitt veldig sårt og vi ikke snakker om det lengre (snakk hjalp jo uansett ikke i første omgang uansett). Ellers er det ingen åpenbare problemer i forholdet oss imellom; vi kranger lite og har det gøy sammen, han er et prakteksemplar av en kjæreste bortsett fra sex'en. Hva i alle dager skal jeg/vi gjøre??
Gjest Gjesta Skrevet 16. juli 2004 #2 Skrevet 16. juli 2004 Kjenner meg igjen i det du skriver, og som du sier, det er ikke vits i å snakke om det mer - det kan nesten bare gjøre ting verre. Jeg tror rett og slett det bare må gi han litt tid, jeg...du syns sikkert at 9 mnd er lang nok tid, allerede - men hvis du smører deg med enda litt mer tålmodighet, så tror jeg faktisk at lysten kommer til å komme tilbake til han etterhvert. Jeg tror press dreper lysten, særlig nå som samboern din har nok annet å tenke på i forhold til jobben. K
Gjest Anonymous Skrevet 16. juli 2004 #3 Skrevet 16. juli 2004 Server ham jordbær, det øker sexlysten. Ikke gi opp - selvom du kanskje blir avvist hele tiden så viser du i hvertfall at du er intressert i ham og ønsker sex og kjærlighet. Prøv å lirk ut av ham hva han tenner på. Kanskje kan du prøve ut noe av hans fantasier? Hvis han har noen....
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 16. juli 2004 #4 Skrevet 16. juli 2004 Tenk på hvordan du skulle ønske at du ble behandlet hvis det var du som ikke hadde lyst. Jeg hadde i hvert fall fått enda mindre lyst hvis partneren hadde mast, og etter hvert ville jeg nok tatt alle mulige tilnærmelser som mas.
Gjest Anonymous Skrevet 16. juli 2004 #5 Skrevet 16. juli 2004 det verste er at for å øke sexlysten etter en downperiode, så må man bare ha sex... dette er egne erfaringer og dette var rådet fra en sexolog også. dette er hans problem, når kvinner har problem med lysta så er det hun som må jobbe for det selv, det samme burde det være for menn. du kan ikke løse et problem han har. du har prøvd nok- det er hans tur til å engasjere deg, ta initiativ, snakke om ting. ikke jobb dobbelt. jo mer kvinner jobber for forholdet, jo mindre jobber mannen. lykke til, ønsker deg alt godt :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå