Gjest Dodgy Lady Skrevet 15. juli 2004 #1 Skrevet 15. juli 2004 Er det mange karer her inne egentlig? Har fått med meg at lurven, Rattlesnake og TomKrus er av den typen, men det er vel flere enn 3 av dere? Vil gjerne vite hvem som er hva her inne!! Så gutter: Meld dere her! Og jenter: Avslør dem! :-)
LilleBille Skrevet 16. juli 2004 #3 Skrevet 16. juli 2004 Mannfolk ... eller menn - det kan jo være to forskjellige ting???
Gjest Anonymous Skrevet 16. juli 2004 #5 Skrevet 16. juli 2004 Kan jo oute Waco i samme slengen. Sandman er det derimot flere som er usikre på... ...Ja, og så selvsagt Smygpikk, men han har ikke vært veldig aktiv her inne!
Suzy Skrevet 16. juli 2004 #6 Skrevet 16. juli 2004 Ja, ja.. også broren hans Ranglepung, men har her heller ikke så mange innlegg
Cand alt Skrevet 16. juli 2004 #7 Skrevet 16. juli 2004 Det er mange menn her, heldigvis. Man kan jo bare ta seg en tur innom medlemslisten så finner man dem P.s du er vel ikke på sjekkern?
Gjest Dodgy Lady Skrevet 17. juli 2004 #9 Skrevet 17. juli 2004 Hehe... Er ikke på sjekkern nei, selv om jeg kunne tenkt meg å bli bedre kjent med den berømte Smygpikk. Synes bare det er vanskelig å vite hvem som er hva her inne. Mange nick og avatarer som ikke sier noe som helst, så... Bare nyskjerrig!! LilleBille: Menn og Mannfolk kan vere to vidt forskjellige ting ja. Det har du helt rett i!
Gjest lurven Skrevet 17. juli 2004 #10 Skrevet 17. juli 2004 jeg er hvartfall veldig mye mann og sånn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå