Gå til innhold

Røde og varme knær etter tur

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei

Har akkurat vært ute og gått tur og merket at knærne mine ble veldig røde og varme. Det gjør ikke vondt eller noe, men lurte bare på om noen vet hva det kan skyldes og om det er farlig.

På forhånd takk!

Anonymous poster hash: be6bb...bfa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kvinneline

Jeg sliter med utsklidning av kneskål pga slappe korsbånd. Mine knær blir varme og av og til røde etter trening osv. Legen sa det kommer av betennelse, og væske i ett eller annet rom inne i kneet. Kan være slitasjeskade.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter med utsklidning av kneskål pga slappe korsbånd. Mine knær blir varme og av og til røde etter trening osv. Legen sa det kommer av betennelse, og væske i ett eller annet rom inne i kneet. Kan være slitasjeskade.

Ok, er ikke særlig aktiv til vanlig. Kan det ha noe å si+

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvinneline

Ok, er ikke særlig aktiv til vanlig. Kan det ha noe å si+

Det vil jeg tro. Kan jo bare være overanstrengelse? Jeg aner ikke altså, men det er sikkert ikke noe farlig :) Om du får sterke smerter og blir verre, så må du jo bare kontakte legen, men det roer seg nok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vil jeg tro. Kan jo bare være overanstrengelse? Jeg aner ikke altså, men det er sikkert ikke noe farlig :) Om du får sterke smerter og blir verre, så må du jo bare kontakte legen, men det roer seg nok

Er ikke rød eller varm i knærne nå, så var nok ikke noe farlig. Ville bare være sikker, takk for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...