AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2014 #1 Del Skrevet 16. oktober 2014 Hei! Jeg har ikke videregående skole, så har nå begynt å ta opp fag etter 23/5 regelen. I år har jeg bare samfunnsfag ( tenkte å starte lett) og kunne tenkt meg matte til våren. Men vil gjerne begynne allerede nå, da jeg regner med å slite litt mer med det. Spørsmålet er vel egentlig hvilken matte man må ta for å få generell studiekompetanse? Og har dere noen bøker å anbefale? Anonymous poster hash: 19656...351 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stining Skrevet 16. oktober 2014 #2 Del Skrevet 16. oktober 2014 Jeg er under 23/5 regelen også. Har tatt de fagene jeg manglet gratis på vokesnopplæring. Tar matte i år, som eneste og siste fag. Hvis du syns matte er litt vanskelig vi jeg anbefale å få det undervist! Vi har 6 timer i uken, og jeg må jobbe flere timer hjemme i tillegg! Men noen tar det jo lettere. Det er P1 og P2 du trenger for generell studiekompetanse. P1 boken heter 1P Sinus. Ellers anbefaler jeg udl.no, og om du googler litt finner du flere bra sider på nett. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2014 #3 Del Skrevet 16. oktober 2014 Ok, tusen takk for svar! Tenkte å låne en bok idag for å se om jeg tror jeg kan klare det på egenhånd. Liker egentlig matte, men er veldig rusten. Men hvis jeg forstår riktig, da er det to eksamener i matte? Anonymous poster hash: 19656...351 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå