Gå til innhold

En mann som dypt og lenge... betyr det at han har følelser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kontakt med en mann. Vi begynte litt i feil ende. Hadde tidlig sex osv.

Men vi gjør mye annet sammen også, men jeg er svært usikker på hva han vil.

Han kysser meg veldig lenge. Og vil nesten ikke stoppe. Kyssene kan vare i evigheter. Men jeg har blitt såret før, og forstår meg ikke helt på denne mannen. Han snakker ikke om følelser, men kan ta intiativ til alt annet.

Spørsmålet er: hva legger en mann i slike lange kyss? Hva føler de for damen hvis de gjør det?

Noen som har tanker om det, og tips. Erfaringer?

Anonymous poster hash: f1056...9ad
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han liker vel å kline, da. Det trenger ikke å være noe mer komplisert enn det.

• Liker 2
Skrevet

Du startet i riktig ende, så ikke noe å bekymre seg for. Har man sex tidlig, så virker det som at det dere klaffet sammen fra første stund. Har dere sex sammen og har det bra sammen ellers og respekterer hverandre, så sklir det over i et forhold etterhvert. Menn er ikke så opphengt i å være i forhold og følelser rundt dette, men de setter pris på et godt forhold de også og han bør også respektere dine følelser rundt dette med forhold. Han liker å kline med deg fordi han er liker deg og er tent på deg og det betyr mer enn sex uten klining. Men kliningen betyr ikke "romantikk og monogam kjærlighet", om han ble betatt av flere jenter samtidig så ville han ha klina med de også. Om han ikke prøver å sjule deg og dere henger sammens i offentligheten, så sklir det som regel over i et forhold etterhvert. Det avhenger av at du er den jenta som passer inn i hans ønske om hvordan livet hans skal være og omvendt.

Det er 2 eksperter på forholdet mellom mann og kvinne som jeg vil anbefale, herb goldberg og warren farrell (tidligere professorer i psykologi). Tradisjonalisme og romantikk funker ikke i forhold over tid, heller tvert om.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...