AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2014 #1 Skrevet 16. oktober 2014 Hadde to mål jeg skulle nå, først ned til 65 kg, og så ned til 63 kg som er min idealvekt (tror jeg ser bedre ut lengre ned i vekt, men det har jeg ikke sjanse til å klare). Har lenge ligget å vippet på 64 kg, har vel helst pekt oppover, men så har jeg hatt influensa, og ligger nå på 63.4 og er veldig fornøyd (men stygt redd det bare er vannvekten som er tapt...). Men hvordan skal jeg klare å holde vekten nede? Er veldig glad i å spise, ikke nødvendigvis usunt, men jeg har et sterkt tyggebehov, og er veldig glad i å ha stappfull mage (er en veldig tilfredsstillende følelse). Anonymous poster hash: f7a6f...d3a
Gjest Runforit Skrevet 16. oktober 2014 #2 Skrevet 16. oktober 2014 Du må spise nøyaktig like mye kcal som du har inntatt til nå.
Wonderbitch Skrevet 16. oktober 2014 #3 Skrevet 16. oktober 2014 Men vil nå har hun jo spist mindre for å gå ned i vekt. Så hun kan sikkert spise litt mer. Du bør finne ut ca hva basal(?) forbrenningen din er, og legge deg på det ts. 1
Wonderbitch Skrevet 16. oktober 2014 #4 Skrevet 16. oktober 2014 (endret) Dobbel Endret 16. oktober 2014 av Wonderbitch
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå