Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En fyr skrev dette til meg i går. Hva betyr det? "Søt"? Var han ironisk tror dere?

Anonymous poster hash: c736a...f01

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan kan vi på KG vite det når vi ikke vet konteksten?

Anonymous poster hash: b0e70...807
  • Liker 7
Skrevet

Sa han søt eller "søt"?

Søt er som regel positivt. Vet ikke hvordan det kan tolkes negativt.

• Liker 5
Gjest krokodillen
Skrevet

vet dere ikke definisjonen på søt?

Skrevet

Hehe, det viktigste er jo hva du skrev på forhånd, eller hva du gjorde. Det blir jo umulig å gjette seg til hva han mente med kun ordet.

• Liker 1
Skrevet

Kanskje han synes du er søt?

Anonymous poster hash: f41e7...f01
  • Liker 3
Skrevet

Sa han søt eller "søt"?

Søt er som regel positivt. Vet ikke hvordan det kan tolkes negativt.

Han skrev "søt". Derfor jeg begynner å lure..

Anonymous poster hash: 0e0dc...ada

Skrevet

Jeg tror han mente søt, men syntes det var litt skummelt å skrive det rett ut slik, og derfor slang på gåseøyne for liksom å gjøre det mer ufarlig.

Skrevet

Han fikk deg iallefall til å tenke veldig mye over den meldingen. :laugh:

• Liker 3
Skrevet

Det er bedre å være "søt" enn å være "sur", ihvertfall.

Anonymous poster hash: 619da...966
  • Liker 2
Skrevet

takk for "kompliment" skulle du da svart..

• Liker 7
Skrevet

Dagens største problemstilling...? :vetikke:

Anonymous poster hash: 61cab...8bc
  • Liker 2
Skrevet

Kanskje han synes du er søt?

Anonymous poster hash: f41e7...f01

Det å kalle ei jente for søt, innebærer en ovenfra og nedadholdning overfor kvinner som er langt utenfor det som kan tolereres. En som sier eller skriver noe slikt, gir uttrykk for en generelt kvinnediskriminerende innstilling. Dette er seksuell trakassering!!

Anonymous poster hash: fe6a8...ed1

• Liker 1
Skrevet

En fyr skrev dette til meg i går. Hva betyr det? "Søt"? Var han ironisk tror dere?

Anonymous poster hash: c736a...f01

Spørs vel i hvilken sammenheng han skrev det i. Eller skrev han bare du er "søt" sånn helt uten videre?

Skrevet

Det å kalle ei jente for søt, innebærer en ovenfra og nedadholdning overfor kvinner som er langt utenfor det som kan tolereres. En som sier eller skriver noe slikt, gir uttrykk for en generelt kvinnediskriminerende innstilling. Dette er seksuell trakassering!!

Anonymous poster hash: fe6a8...ed1

Dagens overtolkning de luxe. :fnise:

Anonymous poster hash: b8a25...094

• Liker 3
Skrevet

Jeg hadde skrevet tilbake: "Søt"?

Skrevet

Hehe, hvis han brukte ordet søt, så synes jeg synd på deg, finnes nok lite håp! :skratte:

Skrevet

Hehe, hvis han brukte ordet søt, så synes jeg synd på deg, finnes nok lite håp! :skratte:

Kjæresten min kaller meg søt hele tiden. Han liker søte jenter. Så det er nok håp likevel gitt.

• Liker 2
Gjest HarryDotter
Skrevet

Kjæresten min kaller meg søt hele tiden. Han liker søte jenter. Så det er nok håp likevel gitt.

Enig...

Jeg definerer en søt jente, som en som får meg veldig glad og varm innvendig...altså en hyggelig og god/flott person som får frem gofølsen i meg :)

At man setter merkelappen "søt" på en jente betyr jo ikke at hun ikke er sexy

Gjest avocadoen
Skrevet

Enig...

Jeg definerer en søt jente, som en som får meg veldig glad og varm innvendig...altså en hyggelig og god/flott person som får frem gofølsen i meg :)

At man setter merkelappen "søt" på en jente betyr jo ikke at hun ikke er sexy

Jeg kaller også min kjære fir søt og han er mann :P Og som du sier så betyr det ikke at man ikke er sexy, for det er han :) og heldigvis er jan så mandig at han ikke har noe i mot at jeg sier at det er som å klappe en søt kattepus når jeg koser med skjegget hans :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...