Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen.

Jeg kunne tenke meg å få tak i en trimvideo til å bruke hjemme i stua. Noe med kondistrening, aerobic og styrke som jeg kan bruke når jeg får lyst. Men det er ikke så lett å få tak i, må ha det på DVD. Er det noen som vet om et bra nettsted der det kan bestilles, eller butikker i Oslo som selger det? Har lett og lett uten å finne icon_frown.gif12

Skrevet

Sjekk ut Video Nova, vet at de har treningsvideoer. Om de har så mye på DVD vet jeg ikke, men det er jo bare å spørre, så kan de kanskje bestille for deg. Video Nova finner du bla. i Øvre slottsgate like ved Egertorget på Karl Johan.

Lykke til!12

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har en treningsvideo med Elle McPherson, man blir ganske drittlei. Jeg har riktignok hatt den i noen år, og trente flittig til den før. Problemet er bare det at man blir så lei av musikken - også prøver man å sette på noe annet på cd-spilleren, men så klaffer ikke rytmen, også blir man stående å småjobbe når de driver med sakte øvelser og omvendt.

Det ligger en treningsbutikk nede i byen (Oslo), ved Rockefeller. Husker ikke navnet på gata eller butikken, dessverre, men prøv gule sider på Internett?

Lykke til med treninga!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...