Gå til innhold

Trimvideo

Ellen

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen.

Jeg kunne tenke meg å få tak i en trimvideo til å bruke hjemme i stua. Noe med kondistrening, aerobic og styrke som jeg kan bruke når jeg får lyst. Men det er ikke så lett å få tak i, må ha det på DVD. Er det noen som vet om et bra nettsted der det kan bestilles, eller butikker i Oslo som selger det? Har lett og lett uten å finne icon_frown.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sjekk ut Video Nova, vet at de har treningsvideoer. Om de har så mye på DVD vet jeg ikke, men det er jo bare å spørre, så kan de kanskje bestille for deg. Video Nova finner du bla. i Øvre slottsgate like ved Egertorget på Karl Johan.

Lykke til!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg har en treningsvideo med Elle McPherson, man blir ganske drittlei. Jeg har riktignok hatt den i noen år, og trente flittig til den før. Problemet er bare det at man blir så lei av musikken - også prøver man å sette på noe annet på cd-spilleren, men så klaffer ikke rytmen, også blir man stående å småjobbe når de driver med sakte øvelser og omvendt.

Det ligger en treningsbutikk nede i byen (Oslo), ved Rockefeller. Husker ikke navnet på gata eller butikken, dessverre, men prøv gule sider på Internett?

Lykke til med treninga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...