Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Til julaften i år tenkte jeg å gjøre noe ekstra spesielt for kjæresten min, til tross for et år med mange nedturer i forholdet. Er ikke den typen som er så "klissete" av seg, så da tenkte jeg å høre om det er noen kreative sjeler der ute som kan hjelpe meg! :) helst ikke for romantisk, men sånn at han føler seg elsket.

For eksempel noe som dette:

http://elisevee.blogg.no/1324906064_min_kreative_julegave.html

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det der hørtes veldig koselig ut. Kunne ikkje gitt slik gave som i linken til min kjære, han hadde bare synest det var teit :/ Men er veldig for ein gave som ligger litt ekstra omtanke bak. Vanskelig å gje tips når ein ikkje kjenner typen, men håper her dukker opp nokre gode råd! :)

Skrevet

Den er var jo kjempe festlig! Tror jeg må gjøre noe slikt i stede for et kjedelig gavekort som jeg hadde tengt å gi mannen i år :) Takk for tips. Har desverre ikke noen til deg.

Anonymous poster hash: 096ad...463

Skrevet

Hva med en personlig kalender? Det fikk mannen av meg første julen vi feiret sammen. (Han fikk den på formiddagen, ikke under treet så besteforeldre og barnebarn fikk se den.)

Vi hadde noen "fotosessions" på soverommet, og jeg hadde lyst til å bestille en kalender med de beste bildene til ham. Da det kom til stykket feiget jeg ut, men kom heldigvis over en kalender (med en søt tegneserie-kanin på forsiden) i bokhandelen, hvor jeg kunne skrive ut og lime inn bildene selv. Gaven ble veldig godt mottatt, og det var en veldig pirrende hemmelighet å ha under julemiddagen.

Anonymous poster hash: 0417b...2e5
  • 3 uker senere...
Skrevet

For meg er en personlig gave noe han virkelig ønsker seg.
Et år ga jeg en sovepose. Han hadde virkelig ønsket seg en god sovepose og vi hadde mange fine turer sammen før og etter :) Da er det noe som blir brukt og noe han har lyst på.

De eggene var morsomme, og siden de skulle på ferie var lommepenger kjekt. Ellers hadde jeg nok ikke gitt penger til kjæresten min ;)

• Liker 2
Skrevet

Hei!

Til julaften i år tenkte jeg å gjøre noe ekstra spesielt for kjæresten min, til tross for et år med mange nedturer i forholdet. Er ikke den typen som er så "klissete" av seg, så da tenkte jeg å høre om det er noen kreative sjeler der ute som kan hjelpe meg! :) helst ikke for romantisk, men sånn at han føler seg elsket.

For eksempel noe som dette:

http://elisevee.blogg.no/1324906064_min_kreative_julegave.html

Skjønte ikke den helt. Hvordan skal man komme frem til ordene?

Og hvor skal eggene settes etterpå?

Skrevet (endret)

Med mindre han trenger penger til noe spesielt så syns jeg penger er forferdelig upersonlig gave. Da er et gavekort på favorittbutikken eller noe bedre. Det beste er jo om du klarer å finne noe han virkelig ønsker seg, eller noe han ikke visste at han ønsket seg... Eller gi han noe litt nøytralt under treet, og la han få den egentlige gaven når dere er på to-mannshånd, i form av en opplevelse han vil huske... ;) Legg gjerne en lapp med et hint om det i gaven, så kan han gå og glede seg...

Endret av Engel
Skrevet

tusen takk for alle svar! Ble gavekort på 1000,- på elektronikk butikk i tillegg til en "hjemmelaget" adventskalender :) så da får han bli fornøyd!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...