AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2014 #1 Del Skrevet 16. oktober 2014 Haha! Ikke rart hun har bagasjeovervekt og må ha med 7 kofferter på ferie da hun har med SKYLLEMIDDEL hun skal reklamere for på ferie i California. Må le litt :DAnonymous poster hash: a8e41...6d8 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2014 #2 Del Skrevet 16. oktober 2014 Kan jo legge med link også, siden jegselv hater når andre ikke gjør det http://stylista.no/blog/nettenestea/lenor-luxuriousAnonymous poster hash: a8e41...6d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia123 Skrevet 16. oktober 2014 #3 Del Skrevet 16. oktober 2014 Jaja, er vel lett-tjente penger. Hver sin smak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
teit1 Skrevet 16. oktober 2014 #4 Del Skrevet 16. oktober 2014 Er jobben hennes, så synes det er helt greit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2014 #5 Del Skrevet 16. oktober 2014 Jeg syns det er morsomt, fordi bloggere er så tåpelige, men underholdende kan det være i blant. Nettenestea har en fin stil og virker å være hyggelig, men bloggere er likevel noe for seg selv. Anonymous poster hash: 00c5b...265 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2014 #6 Del Skrevet 16. oktober 2014 Jeg syns det er morsomt, fordi bloggere er så tåpelige, men underholdende kan det være i blant. Nettenestea har en fin stil og virker å være hyggelig, men bloggere er likevel noe for seg selv.Anonymous poster hash: 00c5b...265 Samme her! Derfor jeg skrev "haha" i åpningsinlegget. NetteNestea er en av de få bloggerene jeg synes gjør det bra. Hun skryter ikke av hektiske dager mens hun samtidig ligger på sofaen, går til frisøren og lager middag. Hun har faktisk litt å henge fingrene i (virker det som i hvertfall). Men, å ta med tøymyknee til usa. Det var litt mye Anonymous poster hash: a8e41...6d8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2014 #7 Del Skrevet 16. oktober 2014 Tøymykner er ikke bra. Her i huset bruker vi kun eddik! Anonymous poster hash: 63225...578 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemy23 Skrevet 16. oktober 2014 #8 Del Skrevet 16. oktober 2014 Anette er en dyktig forretningskvinne og har vel fått tilstrekkelige med goder, til at hun gidder å ta med seg disse to flaskene til USA. Det er heller ikke noe problem for henne med litt overvekt, da mor og far betaler både tur og ekstrautgifter som dette vil jeg tro. Lo godt når jeg leste innlegget ditt, TS ;-) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2014 #9 Del Skrevet 16. oktober 2014 Anette er en dyktig forretningskvinne og har vel fått tilstrekkelige med goder, til at hun gidder å ta med seg disse to flaskene til USA. Det er heller ikke noe problem for henne med litt overvekt, da mor og far betaler både tur og ekstrautgifter som dette vil jeg tro. Lo godt når jeg leste innlegget ditt, TS ;-) Enig med deg og har samme tanker ang betaling av ev. overvekt Anonymous poster hash: a8e41...6d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2014 #10 Del Skrevet 17. oktober 2014 Om hun i realiteten har med middelet på reise vet ingen noe om. For den del kan hun jo bare ha med tom emballasje, dersom avtalen med annonsøren er å vise bilder av produktet i rett kontekst (sted, mennesker, miljø).Anonymous poster hash: 7e9c9...098 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2014 #11 Del Skrevet 17. oktober 2014 Digger bloggen hennes, MEN innleggene om skyllemiddel var virkelig lavmål! Snakk om å selge seg.. Anonymous poster hash: 7a506...87f 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adhara Skrevet 18. oktober 2014 #12 Del Skrevet 18. oktober 2014 Ryddet for spekulasjoner + svar. Irrlys, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2014 #13 Del Skrevet 18. oktober 2014 Digger bloggen, men man kan spørre seg om hva forbruket hennes er på i løpet av et år hehe.... Anonymous poster hash: 857d9...c88 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 18. oktober 2014 #14 Del Skrevet 18. oktober 2014 Kan like gjerne være produsentens bilde da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerenenhjørning Skrevet 3. august 2015 #15 Del Skrevet 3. august 2015 Hun er hakket mer kalkulert enn hun gir inntrykk for. Har møtt jenta et par ganger.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bipolar92 Skrevet 3. august 2015 #16 Del Skrevet 3. august 2015 Fortell 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayoo Skrevet 4. august 2015 #17 Del Skrevet 4. august 2015 Hun er hakket mer kalkulert enn hun gir inntrykk for. Har møtt jenta et par ganger.. Javel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 4. august 2015 #18 Del Skrevet 4. august 2015 Anette kommer fra en veldig priviligert familie, og har vært heldig med utgangspunktet sitt. Hun har nok lært et eller annet av sine foreldre når det kommer til business og bedrift osv, for hun gjør det veldig godt selv med nettbutikk og blogg. Forloveden hennes har jo også en veldig godt betalt jobb og virker som han også kommer fra en priviligert familie. Liker Anette, hun er et friskt pust i bloggverden selvom disse tøymykner reklamene kan ta litt av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoveTrain Skrevet 4. august 2015 #19 Del Skrevet 4. august 2015 Digger bloggen hennes, MEN innleggene om skyllemiddel var virkelig lavmål! Snakk om å selge seg.. Anonymous poster hash: 7a506...87f Du hadde takket nei til mye penger, hvis du levde av å reklamere for produkter? Jeg derimot tenker at skyllemiddel er veldig trygt å reklamere for. Hun kan sikkert gå god for produktet i mye større grad enn de vanligvis gjør, f.eks. sminke, hudpleie, mat, prevensjonsmidler. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg