Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt den fra H&M og er superfornøyd!!

bruker den nesten hver dag!

har tynt og fint hår som jeg aldri har klart å få til å gjøre annet en å henge rett ned uansett hva jeg har brukt for medikamenter.

med saltvannssprayen kan jeg gjøre nesten hva som helst.

Jeg varierer fra å bruke det i vått hår OG føne det mens jeg "krunsjer" håret slik at det blir skikkelig rufsete, til å bare spraye litt over tørt hår for å få litt annen "overflate" på håret.

det blir ikke blankt og glatt nei, men det er da ikke meningen heller? jeg får endelig hår som virker litt tykkere og mer "uregjerlig" og det passer meg flott!!

dessuten så synes jeg det henter frem tonene i håret på en fin måte, når jeg sprayer det i tørt hår så har jeg de lyse tonene i det tørre, mens der jeg får sprayen så hentere det frem gylne til mørkere striper/deler med våt farge.

Videoannonse
Annonse
Gjest Ethereal
Skrevet

HM var også utsolgt; jeg var innom to butikker uten hell.

Skrevet

Kanskje du kan spørre om de kan bestille opp mer? :)

Gjest Gjesta
Skrevet

Tror dere denne sprayen funker bra på krøllete (korketrekker-)hår også?

Skrevet

Ja, koster ikke så mye å prøve iallefall? 49 kr på H&M

Skrevet

hmm...kan jenter med mega tykt hår også bruke sånt? :-?

håret mitt er litt vanskelig for å si det mildt...

Gjest Dalwhinnie
Skrevet

En ting ang Wella sin ocean spritz, en er veldig udrøy. Mulig det er fordi jeg har veldig tjukt hår, men jeg ser hvordan det minker i flaska hver gang jeg bruker den. Tror jeg skal prøve H&M sin også. Hvordan er lukta på den? Har kjøpt så mange stylingprodukter jeg ikke har likt pga lukta i det siste, at det begynner å bli en dyr affære...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...