Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha lest så mye bra om denne sprayen, måtte jeg bare løpe og kjøpe! Lettpåevirkelig? ehm... Neida! :plystre:

Så, hvordan bruker man denne da? Noen som har den som kan gi noen tips? F eks om den skal sprayes i vått eller tørt hår osv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg spurte om det samme for en stund siden.

Fant egentlig ut av det selv..

Jeg bruker den i tørt hår eller i nesten tørt hår. Noen ganger over det hele (håret blir litt stivt) eller bare på overhåret.

Det kommer gentlig litt an på hvordan jeg vil at resultatet skal bli.

Bruker den mest når jeg vil ha litt rufsete hår.

Da sprayer jeg på og tvinner litt, tuperer litt til det blir riktig.

Håret blir ikke akkurat blankt og glatt av denne sprayen.

Skrevet

Jeg får best resultat hvis jeg bruker den på fuktig hår. Holder hodet opp ned og sprayer ivei, rufser litt i håret med jevne mellomrom mens det tørker. Lar det lufttørke og ender opp med naturlig 'surfelook'. Viktig å ikke gre håret etterpå :)

(Når jeg bruker det på tørt hår klumer håret seg mer sammen og blir mere stivt)

Gjest Dalwhinnie
Skrevet

Jeg har samme erfaring som Frk Doodad. Synes det blir best resultat når jeg tar den i fuktig hår og lar det tørke av seg selv mens jeg rufser og klemmer litt i det. Har nettopp kjøpt meg to flasker på LF nå.

Gjest Ethereal
Skrevet
Har nettopp kjøpt meg to flasker på LF nå.

Hvilken? Håret mitt er halvlangt, har lett fall, og jeg bruker nesten utelukkende hestehale. De dagene jeg har håret utslått, bruker jeg rettetang, så kanskje en slik spray kunne være noe?

Gjest Dalwhinnie
Skrevet

Hvilken? Håret mitt er halvlangt, har lett fall, og jeg bruker nesten utelukkende hestehale. De dagene jeg har håret utslått, bruker jeg rettetang, så kanskje en slik spray kunne være noe?

Wella high hair ocean spritz. Håret blir akkurat som om du har hatt saltvann i det, rufsete og litt småseigt hvis du har i for mye. Jeg har kraftig, skulderlangt hår med fall i, så håret mitt er nesten aldri finere enn når jeg kommer rett fra stranda. Men noen ganger er det ok å kunne lage samme looken uten å måtte hoppe i havet først :wink:

Gjest Ethereal
Skrevet

Når jeg bare lufttørker håret uten å rette det ut, bøyer det seg i alle rare retninger, så kanskje jeg skulle prøve en slik spray :klø:? For å unngå å måtte bruke rettetangen hver dag. Jeg trodde jeg hadde helt stritt hår, helt til det fikk litt mer lengde. Det er ikke mye fall, bare nok til å irritere....

Jeg skal teste den fra HM først, hvis billig funker, så why not? så får jeg heller se om jeg liker looken før jeg evt. bytter produkt.

Skrevet

Hvordan funker en sånn spray på krøller, da? Jeg har halvlangt hår med krøller; det har en tendens til å se vel "søtt" ut, så kunne kanskje være morsomt å prøve noe litt tøffere. Tips?

Gjest Dalwhinnie
Skrevet

@ Etheral: Mitt hår er også veldig "usymmetrisk" og svinger til forskjellige kanter forskjellige steder på hodet, men akkurat derfor funker det bra å rufse det til enda mer. Jeg har veldig kraftig hår som lett blir stort hvis jeg prøver å rufse det til med andre produkter, men ocean spritz har den perfekte balansen mellom hold og "anti-volum" for mitt hår.

Saltvannssprayen fra HM har jeg aldri prøvd, men den er helt sikkert forsøket verdt. Fortell oss hva du syntes om den etterpå.

Gjest Anonymous
Skrevet

Er det noen som har prøvdt John Frieda sin saltvannspray og /eller gullshimmer til håret?

Gjest Anonymous
Skrevet

Dette hørtes tøft ut!

Noen som har bilder av hår med slik spray i?

Har lyst til å se!

Skrevet

Siden jeg er fattig som en lus lager jeg mitt eget spray.

Salt og vann i spray flaske, sunker som bare den!!!!

Tips till dere med dårlig råd... :-)

Gjest Camelia
Skrevet

Jeg har Catwalk sin saltvannspray, bruker den helst i fuktig hår. Har langt hår med skrå lugg (ikke superlangt, men lengre enn skulderlangt), relativt fint og ikke fryyktelig tykt (sånn typisk skandinavisk), og jeg bruker den til føning med rund børste. Resultatet blir altså ikke røft, rufsete og surfy, men håret mitt blir stødigere, virker tykkere, en smule stivere men ikke stivt, og dessuten blankt! Veldig fornøyd. :)

Gjest Ethereal
Skrevet

Hvilken fra Catwalk er det? Har lett i byen etter den fra HM eller John Frieda i dag, men fant ingen av delene.

Skrevet

Den jeg kjøpte på H&M funker kjempebra! :-)

Trodde at bra produkter måtte være dyrt, men ikke i dette tilfellet! Er kjempefornøyd!

Gjest Camelia
Skrevet

Ethereal; min Catwalk er en blå, slank plastflaske, heter Frisky. "Scrunching gel with attitude". Kjøpt hos frisør (H2). Husker ikke hva den kostet, rundt hundringsen, tror jeg. Kjempedrøy. Har brukt den hver dag i fire uker, det synes nesten ikke at den er brukt...

Gjest Anonymous
Skrevet

John Frieda selger de på CUBUS..

Gjest Anonymous
Skrevet

John Frieda selger de på CUBUS..VITA..

Gjest Ethereal
Skrevet

Ja, men Cubus, Vita osv her er utsolgt, rett og slett. Eller det var en Limited Edition fra i fjor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...