Gå til innhold

Er han IKKE interessert men bare høflig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Truffet en gutt noen ganger. Det har vært mye usikkerhet mellom oss, men vi er i hvert fall fysisk tltrukket av hverandre. Han har vært veldig på og åpen om sine følelser, mens jeg har vært mer tilbakeholden fordi jeg har blitt såret kraftig tidligere.

Så en dag etter om og men lurte jeg på om vi skulle finne på noe, og jeg vet at han hadde skikkelig lyst til å møte meg. Da fikk jeg til svar noen dager senere at han ikke kunne, beklaget for sent svar. han skulle visst bort noen dager, og sa at vi sikkert ses en dag..

så har jeg ikke hørt noe mer fra han. Hva skjer?

Anonymous poster hash: 71082...92b
Videoannonse
Annonse
Gjest HappyWaffle
Skrevet

høres ikke ut som noe jeg ville brukt mer tid på i grunn. kan det være at han tenker at du ikke er interessert?

Skrevet

høres ikke ut som noe jeg ville brukt mer tid på i grunn. kan det være at han tenker at du ikke er interessert?

Jo, han vet godt at jeg liker han.. han gidder vel ikke mer. Avviste vel på en høflig måte han.

Gjest HappyWaffle
Skrevet

Jo, han vet godt at jeg liker han.. han gidder vel ikke mer. Avviste vel på en høflig måte han.

tror nok heller det var det. jeg er sjeldent/aldri borti menn som sier sånt rett ut.

Skrevet

Kan ikke fatte at man legger ut om følelser hvis det ikke er sant.. Og ja jeg er mann

Anonymous poster hash: c560a...8a5

Skrevet

Kan ikke fatte at man legger ut om følelser hvis det ikke er sant.. Og ja jeg er mann

Jeg tror han faktisk mente det, han har droppet kompiser osv for å være med meg, og vihar ikke hatt sex heller. Men skal jeg bare gå ut i fra at han ikke er intressert lenger måten han svarte meg på? :/ Bare vært ærlig om hva dere tror.

Skrevet

Kan du ikke sende en melding å høre hvordan det går og om han har lyst til å finne på noe nå? Hvis han avviser igjen hadde jeg glemt han og gått videre.

• Liker 1
Skrevet

Sex :fnise:

Skrevet (endret)

Kanskje han har funnet ei annen i mellomtiden som han prøver å holde skjult?

Kanskje han bare er høflig?

Kanskje han bare er... bortreist?

Ikke godt å vite!

Endret av Noope
Skrevet

Vanskelig å vite når jeg ikke vet hvordan ting har vært mellom dere. Du sier det har vært usikkert, men hva har vært usikkert?
Hva har dere gjort når dere har møtt hverandre? Har det kun vært sex?

Utifra det lille du sier så kan det høres ut som om han kanskje har truffet ei annen i mellomtiden.

Skrevet

Om du var tilbakeholden da han viste interesse for deg tidligere så kan det hende at han tolket deg dithen at du ikke var interessert og at han allerede har gått videre. Om begge ikke er aktive på samme tid så renner potensielle forhold ut i sanden dessverre. Men slik er det for oss alle.

Anonymous poster hash: 16a55...8e2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...