Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller, jeg tror egentlig at jeg har en slags blanding av tørr og fet hud (hvis det i det hele tatt er mulig). Endelig har jeg funnet en ansiktskrem som verken tørker ut huden eller gjør den fet, men jeg mangler fortsatt den perfekte foundation. Alle jeg har prøvd i det siste har gjort huden at huden ser skikkelig fettete ut. Noen som har en å anbefale?

Anonymous poster hash: 0f950...b13

Videoannonse
Annonse
Skrevet

4973167977002-1.jpg

Jepp, jeg anbefaler denne!

Skrevet

Armani luminous silk. Eneste som ikke gjør meg blank.

Skrevet

Jeg liker Evagarden Double Last Foundation er en flytende Foundation som jeg syns

er utrolig god på fet hud, og holder hele dagen uten at jeg blir blank, samt har god dekkevne.

En annen jeg liker som ikke gjør meg fet er Dior Nude BB cream,

denne har en naturlig lett dekkende finish

Til de dagene jeg føler meg skikkelig fet i ansiktet er Bare Minerals matte Foundation,

jeg likte aldri orginal da den inneholdt bismuth og ga meg hudormer, men den nye matte er ok.

Glo Minerals pressed Foundation gir også ett matt utseendet og gjør ikke huden min blank.

Skrevet

Eller, jeg tror egentlig at jeg har en slags blanding av tørr og fet hud (hvis det i det hele tatt er mulig). Endelig har jeg funnet en ansiktskrem som verken tørker ut huden eller gjør den fet, men jeg mangler fortsatt den perfekte foundation. Alle jeg har prøvd i det siste har gjort huden at huden ser skikkelig fettete ut. Noen som har en å anbefale?

Anonymous poster hash: 0f950...b13

Nå er jeg spent på kremen du har funnet ;)

Har ingen å anbefale selv, bruker lite foundation ettersom jeg blir så blank og oljete selv :P Selv om jeg bruker pudder over! Men pudder alene kan friske opp litt og er ikke like ille =)

Skrevet

En uten olje. Jeg bruker aqua vitalumiere fra Chanel og er knallfornøyd.

Anonymous poster hash: 18531...3d1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...