Lanoungen Skrevet 15. oktober 2014 #1 Skrevet 15. oktober 2014 Hei dere! Da nærmer det seg tiden for å begynne å tenke på brudekjolen Men jeg syns det er alt for galt å skulle bruke 15-20.000 på en kjole man bare bruker én dag. Jeg vil selvfølgelig at den skal være nydelig, men det er ikke verdt å betale såå mye for den. Det er jo selvfølgelig en mulighet å kjøpe brukt, men jeg har en liten drøm om å finne en som er bare min Er det noen som vet om noen bra brudesalonger, helst på Sørlandet (evt Rogaland/Oslo) med kjoler mellom 4000 og 10.000?
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2014 #2 Skrevet 15. oktober 2014 Agape? Anonymous poster hash: 6b93e...c2e
Lanoungen Skrevet 15. oktober 2014 Forfatter #3 Skrevet 15. oktober 2014 Agape? Anonymous poster hash: 6b93e...c2e Takk for svar! Har sett litt på nettet, men jeg har ikke falt så veldig for noen av kjolene dessverre.. alltid småting som ødelegger men jeg kan jo kanskje ta en tur innom hvis ikke jeg finner noe annet, kanskje de har noen som ikke ligger ute på nettet/som ser finere ut i virkeligheten
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2014 #4 Skrevet 15. oktober 2014 Takk for svar! Har sett litt på nettet, men jeg har ikke falt så veldig for noen av kjolene dessverre.. alltid småting som ødelegger men jeg kan jo kanskje ta en tur innom hvis ikke jeg finner noe annet, kanskje de har noen som ikke ligger ute på nettet/som ser finere ut i virkeligheten Jeg er nok litt enig med deg i det. Jeg endte opp med å dra inn til Oslo og bruke nettopp en god slump penger på kjole jeg Anonymous poster hash: 6b93e...c2e 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2014 #5 Skrevet 15. oktober 2014 Det er forresten en del som reiser ned til Danmark og kjøper Lily/Lilly-kjoler, har du sett på dem? Tror de ligger på ca 5000 Anonymous poster hash: 6b93e...c2e 1
Lanoungen Skrevet 16. oktober 2014 Forfatter #6 Skrevet 16. oktober 2014 Det er forresten en del som reiser ned til Danmark og kjøper Lily/Lilly-kjoler, har du sett på dem? Tror de ligger på ca 5000 Anonymous poster hash: 6b93e...c2e Oi såpass! Tanken har slått meg at det kunne være billigere i Danmark, men dette var jo veldig greie priser! Har ikke sett på dem nei Vet du hvilke butikker som selger dem?
Lanoungen Skrevet 16. oktober 2014 Forfatter #7 Skrevet 16. oktober 2014 Eller er kanskje Lilly en butikk Haha, tror jeg fant noe på nettet nå!
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2014 #8 Skrevet 16. oktober 2014 Kan du ikke finne en kjole på Finn? Anonymous poster hash: 15c2d...9ff
lillemeg90 Skrevet 2. november 2014 #11 Skrevet 2. november 2014 Takk for svar! Har sett litt på nettet, men jeg har ikke falt så veldig for noen av kjolene dessverre.. alltid småting som ødelegger men jeg kan jo kanskje ta en tur innom hvis ikke jeg finner noe annet, kanskje de har noen som ikke ligger ute på nettet/som ser finere ut i virkeligheten De har en del som ikke ligger på nettet:) flere av de som låg på nettet var mye finere i virkeligheten også jeg kjøpte der og var veldig fornøyd:)
Residensfruen Skrevet 2. november 2014 #12 Skrevet 2. november 2014 Kristin brud og selskap i lillesand har mye fint
Lanoungen Skrevet 3. november 2014 Forfatter #13 Skrevet 3. november 2014 Takk for gode råd folkens! Nå har jeg ihvertfall litt flere steder å gå til
Anehan Skrevet 9. november 2014 #14 Skrevet 9. november 2014 Takk for svar! Har sett litt på nettet, men jeg har ikke falt så veldig for noen av kjolene dessverre.. alltid småting som ødelegger men jeg kan jo kanskje ta en tur innom hvis ikke jeg finner noe annet, kanskje de har noen som ikke ligger ute på nettet/som ser finere ut i virkeligheten Agape i krsand har mange flere kjoler enn agape sine egne kjoler. Jeg kjøpte Maggie Sotterokjole til 10.000,- på agape i krsand. ☺️
AnonymBruker Skrevet 9. november 2014 #15 Skrevet 9. november 2014 Snefrids hus i Grimstad Mye fint her tror jeg Hun syr vel også om dersom man har kjøpt noe på finn.no man vil forandre på?Anonymous poster hash: d8b6b...346
Frk. Lolly Skrevet 9. november 2014 #16 Skrevet 9. november 2014 Mye fint her tror jeg Hun syr vel også om dersom man har kjøpt noe på finn.no man vil forandre på?Anonymous poster hash: d8b6b...346 Ja, hun gjør endringer uavhengig av om man har kjøpt kjolen der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå