Gå til innhold

Rimelig brudesalong på Sørlandet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere!

Da nærmer det seg tiden for å begynne å tenke på brudekjolen :laugh:

Men jeg syns det er alt for galt å skulle bruke 15-20.000 på en kjole man bare bruker én dag. Jeg vil selvfølgelig at den skal være nydelig, men det er ikke verdt å betale såå mye for den.

Det er jo selvfølgelig en mulighet å kjøpe brukt, men jeg har en liten drøm om å finne en som er bare min :rodmer:

Er det noen som vet om noen bra brudesalonger, helst på Sørlandet (evt Rogaland/Oslo) med kjoler mellom 4000 og 10.000? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Agape? :)

Anonymous poster hash: 6b93e...c2e
Skrevet

Agape? :)

Takk for svar!

Har sett litt på nettet, men jeg har ikke falt så veldig for noen av kjolene dessverre.. alltid småting som ødelegger :( men jeg kan jo kanskje ta en tur innom hvis ikke jeg finner noe annet, kanskje de har noen som ikke ligger ute på nettet/som ser finere ut i virkeligheten :)

Skrevet

Takk for svar!

Har sett litt på nettet, men jeg har ikke falt så veldig for noen av kjolene dessverre.. alltid småting som ødelegger :( men jeg kan jo kanskje ta en tur innom hvis ikke jeg finner noe annet, kanskje de har noen som ikke ligger ute på nettet/som ser finere ut i virkeligheten :)

Jeg er nok litt enig med deg i det. Jeg endte opp med å dra inn til Oslo og bruke nettopp en god slump penger på kjole jeg :P

• Liker 1
Skrevet

Det er forresten en del som reiser ned til Danmark og kjøper Lily/Lilly-kjoler, har du sett på dem? :) Tror de ligger på ca 5000 :)

• Liker 1
Skrevet

Det er forresten en del som reiser ned til Danmark og kjøper Lily/Lilly-kjoler, har du sett på dem? :) Tror de ligger på ca 5000 :)

Oi såpass! Tanken har slått meg at det kunne være billigere i Danmark, men dette var jo veldig greie priser!

Har ikke sett på dem nei ;) Vet du hvilke butikker som selger dem? :)

Skrevet

Eller er kanskje Lilly en butikk :fnise:

Haha, tror jeg fant noe på nettet nå!

Skrevet

Kan du ikke finne en kjole på Finn?

Anonymous poster hash: 15c2d...9ff
Skrevet

Snefrids hus i Grimstad :)

• 3 uker senere...
Skrevet

Arendal brudesalong :-) fant min der.

Skrevet

Takk for svar!

De har en del som ikke ligger på nettet:) flere av de som låg på nettet var mye finere i virkeligheten også:) jeg kjøpte der og var veldig fornøyd:)

Skrevet

Kristin brud og selskap i lillesand har mye fint

Skrevet

Takk for gode råd folkens!
Nå har jeg ihvertfall litt flere steder å gå til :)

Skrevet

Takk for svar!

Agape i krsand har mange flere kjoler enn agape sine egne kjoler. Jeg kjøpte Maggie Sotterokjole til 10.000,- på agape i krsand. ☺️

Skrevet

Snefrids hus i Grimstad :)

Mye fint her tror jeg :)

Hun syr vel også om dersom man har kjøpt noe på finn.no man vil forandre på?

Anonymous poster hash: d8b6b...346

Skrevet

Mye fint her tror jeg :)

Hun syr vel også om dersom man har kjøpt noe på finn.no man vil forandre på?

Anonymous poster hash: d8b6b...346

Ja, hun gjør endringer uavhengig av om man har kjøpt kjolen der :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...