Gå til innhold

Skulle på date i dag, men så ble alle matchene mine fjernet fra tinder..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde en avtale om date i dag, men vi hadde ikke avtalt tidspunkt. Jeg stusset på at det tok så lang tid for ham å svare i dag, men når jeg gikk inn for å se fikk jeg beskjed om at tinder har stoppet, og selv om profilen min var der, var alle matchene fjernet. Så da er det klart han ikke kan svare meg, og han tror vel jeg har slettet ham som match. Det var den daten :(

Tror dere det er mulig å få matchene tilbake igjen?

Anonymous poster hash: 4ffcf...d45
Videoannonse
Annonse
Skrevet

har du prøvd å starte telefonen på nytt?

Skrevet

har du prøvd å starte telefonen på nytt?

Ja, jeg har det, og de gamle matchene kommer ikke opp, bare noen nye som jeg fikk nå i kveld (mens jeg likevel var innom tinder så kikka jeg litt..) Han virket som en skikkelig ok fyr han jeg skulle møte så det er litt dumt vi ikke får kontaktet hverandre.

ts

Skrevet

dette har skjedd til meg også. Da kom det tilbake av seg selv etter noen timer. I mellomtiden sveipet jeg videre og fikk flere matcher, men vet ikke om det hjalp eller var tilfeldig at det kom tilbake :)

Anonymous poster hash: 561df...85e

Skrevet

dette har skjedd til meg også. Da kom det tilbake av seg selv etter noen timer. I mellomtiden sveipet jeg videre og fikk flere matcher, men vet ikke om det hjalp eller var tilfeldig at det kom tilbake :)

Får håpe det samme skjer med meg da, men det har sikkert vært borte i 16 timer nå, for det skjedde sikkert da jeg skrudde av tlf ved et uhell i dag tidlig.. Typisk at det skjedde akkurat den dagen vi planla date. Jeg får ikke sånn "notification" heller når jeg får meldinger nå selv om jeg har det krysset av på instillingene.

ts

Skrevet

Du kan jo prøve å "restarte" hvis det går an? Eller slette den, for du er vel fremdeles lagret med konto? Usikker på dette men :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...