Gå til innhold

kjønnssaft

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Eller frosties - hvem vil vel ikke ha en tiger i senga...

Ja nettopp!

<-------------- :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har litt problemer med å finne ut om denne tråden fortsatt skal ligge her på seksualitet, eller flyttes til "Mat og drikke" :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har litt problemer med å finne ut om denne tråden fortsatt skal ligge her på seksualitet' date=' eller flyttes til "Mat og drikke" :ler:[/quote']

Jeg er tiger ikke mat *spiller fornærmet* :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye morsommere med sånn rice crispies eller hva de het' date=' de som begynte å bråke når de ble våte :hoho:[/quote']

Er det Puffet Ris du tenker på? Ris de har puffet luft inn i.. De var forresten veldig gode med melk og syltetøy på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bjørnsdatter

Nei, det var noen andre greier, i en blåsvart (?) eske med tre menn på utsiden. Det stod snap! crackle! pop! på den også. Og de bråkte faktisk når man helte melk på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja og nei...

Rice Krispies var da jeg var liten (og det begynner å bli en stund siden) .. men kom tilbake for noen år siden igjen.. - og også som sjokoladevaiant - Sjoko Pops tror jeg de kalte det..

Har ikke sett det her på lenge .. men de har det i Sverige..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja og nei...

Rice Krispies var da jeg var liten (og det begynner å bli en stund siden) .. men kom tilbake for noen år siden igjen.. - og også som sjokoladevaiant - Sjoko Pops tror jeg de kalte det..

Har ikke sett det her på lenge .. men de har det i Sverige..

Det var vel ikke cocopops?

Husker en reklame for noen år siden med ei lita apekatt, som slengte seg fra tre til tre (tegnefilm-reklame), som sang: Jeg vil heller ha en skål med

Cocopops

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lompa

Puffet RIS? Når gikk vi fra frokostblanding til spanking? Eller er det en del av frokosten?Hmmmmm.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puffet RIS? Når gikk vi fra frokostblanding til spanking? Eller er det en del av frokosten?Hmmmmm.....

Spanking til frokos? Ja, takk :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *Fiona*

OK... Blir en stund til jeg kjøper HonniKorn igjen, hvis ordet "kjønnssaft" *grøss* er assosiasjonen... TAKK!!

:hoho:

Fikk akkurat et ekkelt bilde i hodet, for HonniKorn spises med melk ikke sant...?

Nok om det...

Skal vi se, hva var spørsmålet igjen... JO, kaffe, krydret mat, kål, asparges, paprika, løksorter osv er alle ting som setter en, øh, spiss? på, hm, kjønnssaften... (KUNNE du POSSIBLY funnet et mer motydelig ord??)

Her blir det matstreik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus
på, hm, kjønnssaften... (KUNNE du POSSIBLY funnet et mer motydelig ord??)

Kjærlighetseliksir, må da være mye bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dazed

Hehe, joda, det var bare litt knotete formulert av meg. Jeg har ikke spist honnikorn på mange år, ei har jeg vært sammen med noen som i den tiden vi har vært sammen har spist honni korn, men lukten har vært der lell.

hygiene? :roll:

og honnikorn som er så godt :|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Tja..

Jeg er livsnyter og elsker mat og vin. Jeg tenker aldri på hva slags lukter maten gir.

Kulturell nytelse går foran kroppslig omgang med menn.

Jeg velger maten over en mann hvertfall, så jeg bekymrer meg aldri om slikt. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnsdatter

Husker reklamen, men det var ikke det samme, nei.

Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare bedre... men det er nok en 15 år siden ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...