Gå til innhold

Skal selge et par brukte sko, men hva ta for dem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Faren min kjøpte seg noen nye, ganske populære sko, men de var for små. Han ga 1500 kroner for dem. Han har såvidt hatt de på seg, så han får jo ikke byttet dem, men tenkte å forsøke å selge dem på finn.

Hva er realistisk pris? Er det noen som kjøper sko sånn? De ser helt nye ut.

Anonymous poster hash: 9c8b2...2a4
Videoannonse
Annonse
Gjest Kvinneline
Skrevet

Du kan jo forsøke å legge de ut ett par hundre billigere. Det spørs litt hvor langt en eventull kjøper må dra for å få tak i dem. Hadde jeg sett sko på finn til eks 100kr billigere, ville jeg nok heller bare kjøpt helt nye. For min del måtte nok prisen i alle fall blitt 200 billigere, men det er jo meg. Alltids lov til å prøve, og du taper jo ingenting på det :) Skriv at de selges pga feil størrelse, og at de er som nye :)

Skrevet

Du kan jo forsøke å legge de ut ett par hundre billigere. Det spørs litt hvor langt en eventull kjøper må dra for å få tak i dem. Hadde jeg sett sko på finn til eks 100kr billigere, ville jeg nok heller bare kjøpt helt nye. For min del måtte nok prisen i alle fall blitt 200 billigere, men det er jo meg. Alltids lov til å prøve, og du taper jo ingenting på det :) Skriv at de selges pga feil størrelse, og at de er som nye :)

Jeg så dette litt sent, så jeg la dem ut for 700 kroner for ham. Men takk for at du svarte :)

Anonymous poster hash: 9c8b2...2a4

Skrevet

Jeg så dette litt sent, så jeg la dem ut for 700 kroner for ham. Men takk for at du svarte :)Anonymous poster hash: 9c8b2...2a4

Synes det høres ut som en grei pris.

I utgangspunktet mener jeg halv pris er maks å betale for brukt vare, uansett tilstand.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...