AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2014 #1 Skrevet 15. oktober 2014 Hvordan er dere når dere er interessert i noen dere kjenner litt, men ikke veldig godt? Er det mulig å merke det på dere eller må man berre ta sjansen og fortelle at man selv er interessert uten å ha peiling på hva responsen vil bli?Anonymous poster hash: 193ee...e53
Gjest EspenAskeladd Skrevet 15. oktober 2014 #2 Skrevet 15. oktober 2014 Umulig å vite. Er du heldig kan du se hint utfra evt forksjell mellom hvordan han er når han snakker med deg, og hvordan han er når han snakker med andre jenter. Kanskje vil han og være hakket mer ivrig på å være med på ting om du spør, enn om andre spør, men det kan også hende han ikke tør, eller at han ville svart ja uansett fordi han kanskje ikke kjenner så mange (spes jenter) siden han er sjenert. Ta sjansen. Du vil ikke få en negativ respons på dette fra en sjenert mann enten han er interessert eller ikke. 1
Gjest Minesveiper Skrevet 15. oktober 2014 #3 Skrevet 15. oktober 2014 (endret) Kan bli sjenert rundt en jeg liker. Em, jeg pleier som regel ikke å få øynene opp for noen før etter at jeg har snakket med dem. Så da har jeg på en måte en fot innenfor allerede Deretter bruker jeg vel litt tid før jeg tør å spørre om hun vil finne på noe Endret 15. oktober 2014 av Minesveiper
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2014 #4 Skrevet 15. oktober 2014 Kan en mann si nei til en invitasjon fordi han er sjenert, eller ville han takket ja uansett hvis han var interessert?Anonymous poster hash: 16f6d...777
Gjest Herr Heftig Skrevet 15. oktober 2014 #5 Skrevet 15. oktober 2014 Han vil takke nei dersom aktivteten han er invitert til er teit.
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2014 #6 Skrevet 15. oktober 2014 Hvordan er dere når dere er interessert i noen dere kjenner litt, men ikke veldig godt? Er det mulig å merke det på dere eller må man berre ta sjansen og fortelle at man selv er interessert uten å ha peiling på hva responsen vil bli?Anonymous poster hash: 193ee...e53 Det blir lite damer på naturlig sjenerte menn, selv om man har andre attraktive trekk som høy, kraftig, veltrent osv.inne. Så erfaringene da spesielt de positive med damer hos de mennene er som regel da fraværende. Så det preger det hele ganske gjennomgående. Anonymous poster hash: 4b395...ca5
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2014 #7 Skrevet 16. oktober 2014 Det blir lite damer på naturlig sjenerte menn, selv om man har andre attraktive trekk som høy, kraftig, veltrent osv.inne. Så erfaringene da spesielt de positive med damer hos de mennene er som regel da fraværende. Så det preger det hele ganske gjennomgående. Anonymous poster hash: 4b395...ca5 Hvordan preget? Anonymous poster hash: 193ee...e53
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2014 #8 Skrevet 16. oktober 2014 Kan bli sjenert rundt en jeg liker. Em, jeg pleier som regel ikke å få øynene opp for noen før etter at jeg har snakket med dem. Så da har jeg på en måte en fot innenfor allerede Deretter bruker jeg vel litt tid før jeg tør å spørre om hun vil finne på noe Men du lar altså ikke være å be ut noen du er interessert i pga sjenanse? Så om han hadde likt meg mener du han hadde gjort noe med det selv? Anonymous poster hash: 193ee...e53
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2014 #9 Skrevet 16. oktober 2014 Umulig å vite. Er du heldig kan du se hint utfra evt forksjell mellom hvordan han er når han snakker med deg, og hvordan han er når han snakker med andre jenter. Kanskje vil han og være hakket mer ivrig på å være med på ting om du spør, enn om andre spør, men det kan også hende han ikke tør, eller at han ville svart ja uansett fordi han kanskje ikke kjenner så mange (spes jenter) siden han er sjenert. Ta sjansen. Du vil ikke få en negativ respons på dette fra en sjenert mann enten han er interessert eller ikke. Litt usikker på om jeg har sjangs så vegrer meg litt for å satse. Men må kanskje bare psyke meg opp..Anonymous poster hash: 193ee...e53
Gjest EspenAskeladd Skrevet 16. oktober 2014 #10 Skrevet 16. oktober 2014 Så om han hadde likt meg mener du han hadde gjort noe med det selv?Anonymous poster hash: 193ee...e53 Kommer ann på hvor sjenert han er. Litt usikker på om jeg har sjangs så vegrer meg litt for å satse. Men må kanskje bare psyke meg opp..Anonymous poster hash: 193ee...e53 Lykke til. 1
Gjest Minesveiper Skrevet 16. oktober 2014 #11 Skrevet 16. oktober 2014 Men du lar altså ikke være å be ut noen du er interessert i pga sjenanse? Så om han hadde likt meg mener du han hadde gjort noe med det selv?Anonymous poster hash: 193ee...e53 Det kommer litt annpå. Virker damen totalt uinteressert spør jeg henne ikke ut. Det er vanskelig å vite med de som er sjenerte Spør om han vil finne på noe.
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2014 #12 Skrevet 16. oktober 2014 Det kommer litt annpå. Virker damen totalt uinteressert spør jeg henne ikke ut. Det er vanskelig å vite med de som er sjenerte Spør om han vil finne på noe. Ja det er jo helt umulig syns jeg. Jeg virker nok ikke totalt uinteressert, prøver å smile til han hver gang jeg ser han, og å spørre om litt forskjellig når han er der, selv om vi står i en større gruppe. Og så er jeg jo egentlig veldig sjenert selv, så kanskje jeg virker uinteressert uten å vite det? Når jeg møtte på han i dag tok det mindre enn et millisekund før hjertet mitt dundret som bare det, var faktisk behagelig, nesten så jeg mistet balansen litt og måtte konsentrere meg for å gå videre som om ingenting. Tenker samtidig at jeg kan miste en eventuell sjanse om jeg ikke prøver i hvertfall. Åååå, frustrert! Anonymous poster hash: 193ee...e53
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2014 #13 Skrevet 16. oktober 2014 korreksjon fra forrige innlegg: "..var faktisk Ubehagelig" Anonymous poster hash: 193ee...e53
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2014 #14 Skrevet 16. oktober 2014 Ja det er jo helt umulig syns jeg. Jeg virker nok ikke totalt uinteressert, prøver å smile til han hver gang jeg ser han, og å spørre om litt forskjellig når han er der, selv om vi står i en større gruppe. Og så er jeg jo egentlig veldig sjenert selv, så kanskje jeg virker uinteressert uten å vite det? Når jeg møtte på han i dag tok det mindre enn et millisekund før hjertet mitt dundret som bare det, var faktisk behagelig, nesten så jeg mistet balansen litt og måtte konsentrere meg for å gå videre som om ingenting. Tenker samtidig at jeg kan miste en eventuell sjanse om jeg ikke prøver i hvertfall. Åååå, frustrert! Anonymous poster hash: 193ee...e53 Dere er studenter? Da må det vel være muligheter for at dere havner på samme fest en gang?Anonymous poster hash: 449f8...9e3
Summers Skrevet 16. oktober 2014 #15 Skrevet 16. oktober 2014 (endret) Ja det er jo helt umulig syns jeg. Jeg virker nok ikke totalt uinteressert, prøver å smile til han hver gang jeg ser han, og å spørre om litt forskjellig når han er der, selv om vi står i en større gruppe. Og så er jeg jo egentlig veldig sjenert selv, så kanskje jeg virker uinteressert uten å vite det? Når jeg møtte på han i dag tok det mindre enn et millisekund før hjertet mitt dundret som bare det, var faktisk behagelig, nesten så jeg mistet balansen litt og måtte konsentrere meg for å gå videre som om ingenting. Tenker samtidig at jeg kan miste en eventuell sjanse om jeg ikke prøver i hvertfall. Åååå, frustrert! Anonymous poster hash: 193ee...e53 Ja hvordan kan han ikke forstå at du er interessert i han når du smiler og spør han om spørsmål når dere står i en større gruppe..... * *For at kvinner skal forstå. Endret 16. oktober 2014 av Summers
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2014 #16 Skrevet 16. oktober 2014 Dere er studenter? Da må det vel være muligheter for at dere havner på samme fest en gang?Anonymous poster hash: 449f8...9e3 Jo, men dette semesteret har vært grådig travelt, ergo ingen har orket å feste noe særlig, og nå skal vi ut i praksis så da rekner jeg med det ikke blir mye fester fremover heller. Men jo jeg har tenkt på dette og ser jo at det hadde vært en fin mulighet for å vise litt interesse.Anonymous poster hash: 193ee...e53
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2014 #17 Skrevet 16. oktober 2014 Ja hvordan kan han ikke forstå at du er interessert i han når du smiler og spør han om spørsmål når dere står i en større gruppe..... * *For at kvinner skal forstå. Haha, ser den. Men det jeg ville frem til er at jeg ikke har virket uinteressert som i avvisende. Anonymous poster hash: 193ee...e53
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå