AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2014 #1 Del Skrevet 15. oktober 2014 Tenkte å kjøpe to liters-flasker med shampoo og balsam, enten fra Joico eller Redken. Jeg har tidligere prøvd begge merkene og seriene, og var fornøyd med begge. Derfor blir det litt vanskelig å velge. Hva mener dere? Anonymous poster hash: bf89f...f40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sillicious Skrevet 16. oktober 2014 #2 Del Skrevet 16. oktober 2014 Joico Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest energibånd Skrevet 16. oktober 2014 #3 Del Skrevet 16. oktober 2014 Kombiner Joico med en balsam fra Matrix (husker ikke hva den jeg har heter), ellers har Kerastase en haarkur som er, etter min mening, en av de best haarkurerene paa markedet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2014 #4 Del Skrevet 16. oktober 2014 Redken, helt klart. Anonymous poster hash: d97f5...d53 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anobano Skrevet 16. oktober 2014 #5 Del Skrevet 16. oktober 2014 Tenkte å kjøpe to liters-flasker med shampoo og balsam, enten fra Joico eller Redken. Jeg har tidligere prøvd begge merkene og seriene, og var fornøyd med begge. Derfor blir det litt vanskelig å velge. Hva mener dere? Anonymous poster hash: bf89f...f40 prøvde joico k pak og jeg merka ingen forskjell. Ville heller prøvd redken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kills Skrevet 17. oktober 2014 #6 Del Skrevet 17. oktober 2014 Jeg ville ikke gått for Redken. Har brukt Extreme mye tidligere men synes ikke den gir stor effekt. Har bedre erfaring med Joico og Kerastase. Ville uansett gått for Joico, de tester ikke på dyr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prestekragen Skrevet 18. oktober 2014 #7 Del Skrevet 18. oktober 2014 Joico! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hulderjenta Skrevet 18. oktober 2014 #8 Del Skrevet 18. oktober 2014 Joico funker veldig godt på mitt hår, får en helt annen mykhet og håndterlighet. Og plusspoeng for null dyretesting. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå