AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2014 #1 Skrevet 15. oktober 2014 Vi er begge godt over 30 år, har barn fra før. Vi ble forelsket før første blikk men det skulle ikke være enkelt for oss. Pga minimalt med tid og et svært hektisk liv for han og jeg som var mye borte fra jobben ble det slutt 2 ganger. Vi klarte ikke være uten hverandre og fant tilbake til hverandre. I sommer forsvant han igjen pga misforståelser og usikkerhet. Etter 2 mnd fikk vi kontakt igjen og vi har møttes 2 ganger i løpet av de 2 siste ukene. Etter siste treff sitter jeg igjen med en følelse av at han elsker meg fortsatt og at han skulle ønske det var oss, men samtidig såg jeg frykten i øynene på han. Han er vinglette, ubesluttsom og egoistisk som han sa selv. Samtidig gir han signaler om at han egentlig ikke ønsker la meg gå. Jeg har bedt han si rett ut at jeg må gå videre og slutte å leve i håpet at det kan ordne seg mellom oss på sikt. Jeg sendte han en meld i går og ba han si det til meg, men han svarer meg ikke. Når vi møttes sist helg spørte han meg hvorfor tror du at jeg ikke klarer si det? Han sa det var ikke enkelt for han heller. Uansett han har tatt et valg og er gått fra meg. Skulle ønske jeg kunne akseptert det å gå videre, men jeg klarer det ikke. Jeg elsker denne mannen så høyt og jeg har troen på at vi finner ut av det. Han er nok redd, men hva gjør jeg videre?Anonymous poster hash: 39311...53f
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2014 #2 Skrevet 15. oktober 2014 Borte på jobb skulle det stå. TSAnonymous poster hash: 39311...53f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå