AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2014 #1 Skrevet 15. oktober 2014 Prøvde Hellstrøm sin ferdig middag, den lamme greia. Husker ikke navnet. Den kom oppi en skål, virker som det er keramikk aktigt? Noen som vet om jeg kan vaske deg og bruke den til andre gangen jeg lager porsjonsretter i oven? Er det keramikk/ god kvalitet på den liksom?Anonymous poster hash: 43412...9c2
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2014 #2 Skrevet 15. oktober 2014 Prøvde Hellstrøm sin ferdig middag, den lamme greia. Husker ikke navnet. Den kom oppi en skål, virker som det er keramikk aktigt? Noen som vet om jeg kan vaske deg og bruke den til andre gangen jeg lager porsjonsretter i oven? Er det keramikk/ god kvalitet på den liksom?Anonymous poster hash: 43412...9c2 Ja jeg har brukt den en del. Funker fintAnonymous poster hash: 0a655...645
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2014 #3 Skrevet 15. oktober 2014 Skåla var det eneste som var brukbart i hele Helstrøm middagen! Kommer ikke til å kjøpe Helstrøm igjen.Anonymous poster hash: bdcaa...f57 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2014 #4 Skrevet 15. oktober 2014 Har Helstrøm ferdigmiddager?? Han som hater all ferdigmat Anonymous poster hash: 26ada...765
murray Skrevet 15. oktober 2014 #5 Skrevet 15. oktober 2014 Har Helstrøm ferdigmiddager?? Han som hater all ferdigmat Anonymous poster hash: 26ada...765 Tror han fikk seg en realitetssjekk etter alle hjemmebesøkene hos travle småbarnsfamilier. Evnt vil han bare ha sin del av ferdigmat-kaka på tross av prinsipper
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå