Blondibabe Skrevet 15. oktober 2014 #1 Skrevet 15. oktober 2014 Vi møttes på nettet, sa hei uten å kalle det date. Han reiste på ferie, og sendte meg blomster hjem på døren hvor det sto at han gledet seg til å se meg igjen. Vi har møttes flere ganger nå, på kino, hjemme hos han, vært på fest osv. Om et par helger er jeg inviter med på en større fest, 50 års dag av noen bekjente av han. Vi prater på snap og Facebook hele tiden. Der sender vi hjerter, kysse smiles osv. Han har til og med slettes seg fra nett stede fordi han "ikke trenger det lengre". Det samme har jeg. Han virker jo til å være "drømme mannen". Vi har god kjemi og jeg tenker på han hele tiden. Noe sier meg jo at han liker meg veldig godt, men Pga en tidligere x som har ødelagt for meg, så sier også hode mitt at han ikke liker meg og bare vil ha meg til sengs. Vi har ikke hatt sex enda. Hva tror dere? Eneste som jeg enda er i tvil på er om han ønsker det samme som meg, 2-3 barn og gifte seg. Barn vet jeg han vil ha, , men ikke hvor mangen og heller ikke med gifting. Hvordan skal jeg spørre han om dette uten å virke despo? Vil jo gjerne vite det før jeg blir alt for glad i han... Hilsen små forelska blondine
majagirl Skrevet 15. oktober 2014 #2 Skrevet 15. oktober 2014 Litt pussig å ta opp gifteri og barn såpass tidlig, ville hatt sex og sett hvor det går, så kan du ta opp barn og bryllup om noen måneder. 4
Gjest Mythic Skrevet 15. oktober 2014 #3 Skrevet 15. oktober 2014 Ta det med ro og nyt det dere har nå før du nevner bryllup og barn. Ikke akkurat vanlig å ta opp det så kort tid inn i forholdet. Dere har ikke en gang hatt sex enda, og du tenker på bryllup.
Blondibabe Skrevet 15. oktober 2014 Forfatter #4 Skrevet 15. oktober 2014 Dere misforstår. Jeg tenker på om han en gang i fremtiden ønsker dette. Tenk om vi blir et par så ønsker han ikke å gifte seg eller ha barn i det hele tatt, er jo bare det jeg vil vite. X'n min ønska ikke barn, så dette er noe jeg vil ha klarhet i før jeg blir for glad i han. Aldri sikker det blir oss men hvis det blir det så vil jeg jo vite hva han tenker han ønsker i fremtiden, enten det er med meg eller noen andre... Er det for dumt?
Uredd Skrevet 15. oktober 2014 #5 Skrevet 15. oktober 2014 Dere misforstår. Jeg tenker på om han en gang i fremtiden ønsker dette. Tenk om vi blir et par så ønsker han ikke å gifte seg eller ha barn i det hele tatt, er jo bare det jeg vil vite. X'n min ønska ikke barn, så dette er noe jeg vil ha klarhet i før jeg blir for glad i han. Aldri sikker det blir oss men hvis det blir det så vil jeg jo vite hva han tenker han ønsker i fremtiden, enten det er med meg eller noen andre... Er det for dumt? Tja. Vet ikke om det er dumt, men det er litt turnoff i denne fasen. Og turnoff's bør man vel i stor grad prøve å unngå i starten.
majagirl Skrevet 15. oktober 2014 #6 Skrevet 15. oktober 2014 Hvis det er ekstremt viktig for deg, så ville jeg forklart det til han at du vil gifte deg og ha barn og du lurte på hva han tenkte om det? På den måten tar du det opp en gang og that's it, istedet for å prøve å legge frem hint og gå rundt grøten hele tiden. Risikoen er jo at han får kalde føtter såpass tidlig i forholdet. Men den må du vel ta når det er så viktig og du ikke vil "kaste bort tiden" på kun et vanlig forhold.
Blondibabe Skrevet 15. oktober 2014 Forfatter #7 Skrevet 15. oktober 2014 Okei, får vel la det ligge så lenge da. Og håpe at han vil det samme som meg dersom det blir oss. Vil for alt i verden ikke skremme han av... Takk for at dere er ærlige og redda meg fra å gi han kalde føtter
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2014 #8 Skrevet 16. oktober 2014 La det se om det i det hele tatt har noe hold i seg før du prøver å skremme han vekk da... Anonymous poster hash: a5c61...ca8
Gjest HappyWaffle Skrevet 16. oktober 2014 #9 Skrevet 16. oktober 2014 Okei, får vel la det ligge så lenge da. Og håpe at han vil det samme som meg dersom det blir oss. Vil for alt i verden ikke skremme han av... Takk for at dere er ærlige og redda meg fra å gi han kalde føtter fornuftig
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2014 #10 Skrevet 16. oktober 2014 Virker han perfekt? Da er det hvertfall noe galt med mannen, dessverre... Anonymous poster hash: 3da10...343
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå