AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2014 #1 Skrevet 15. oktober 2014 Tenkte å ha fiskeboller idag siden det er favoritten til datteren min. Men vi spiser aldri opp og er lei av å kaste så mye mat! Går det an å fryse de uten att det går ut over smaken?Anonymous poster hash: 8fdf8...669
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2014 #2 Skrevet 15. oktober 2014 Det går fint. Anonymous poster hash: 01ba5...889
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2014 #4 Skrevet 15. oktober 2014 Fryste en gang fiskeboller uten saus og de var som gummi når jeg hadde tint de, uspiselige altså. Så prøv å fryse de i hvitsusen kanskje?Anonymous poster hash: 6c47d...f8f
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2014 #5 Skrevet 15. oktober 2014 Fryste en gang fiskeboller uten saus og de var som gummi når jeg hadde tint de, uspiselige altså. Så prøv å fryse de i hvitsusen kanskje?Anonymous poster hash: 6c47d...f8f Ts her. Jeg fryste de i saus. Jenta mi er 10 mnd og det er i hovedsak hun som er mest glad i det så da moste jeg bare ett par porsjoner med potet og gulrot i tillegg til fiskebollene og saus. Glemte av att jeg skylle fryse før jeg la de oppi:p Får se hvordan det blir. Anonymous poster hash: 8fdf8...669
Gjest rådyr Skrevet 16. oktober 2014 #6 Skrevet 16. oktober 2014 Jeg spiste fiskeboller fra fryseren idag. Mine var fryst ned uten lake eller saus. Funket fint, bare tinte dem i saus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå