Gå til innhold

tinemonsen.no sin klesstil?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg synes blogger Tine Monsen virker som en mer jordnær blogger, og som ikke (enda) har falt inn i reklameverden sine hender.

Til tider har hun også en litt "morsom" klesstil med mye bruk av farger.

Synes likevel kanskje at hun kanskje bommer litt i blant? Spesielt på posten av hennes siste antrekk..

Hva synes dere om stilen?

www.tinemonsen.no

Anonymous poster hash: d5a0f...f61
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ettersom jeg ikke finner eldre bloggnotater fra henne enn fra oktober er det litt vanskelig å si. Så langt faller hun i typen "ganske gjennomsnittlig", og ikke verdt å se mer på.

Hun utmerker seg ikke på noen måter, og derfor kommer jeg ikke til å se på bloggen hennes mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettersom jeg ikke finner eldre bloggnotater fra henne enn fra oktober er det litt vanskelig å si. Så langt faller hun i typen "ganske gjennomsnittlig", og ikke verdt å se mer på.

Hun utmerker seg ikke på noen måter, og derfor kommer jeg ikke til å se på bloggen hennes mer.

Hun har blogget lenge på en annen adresse: http://osloinchanel.blogg.no/

Akkurat som fotballfrue godt over til å blogge under eget navn nylig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes hun hadde kjempefin stil før, for et par år siden. Stilen hennes var kanskje litt yngre og mindre preppy da. Jeg er ikke like stor fan av stilen hennes nå, men synes hun er en veldig pen dame :)

Anonymous poster hash: 892da...161

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger synes jeg hun er kjempefin, andre ganger er det ikke min stil. Men hun er en supersøt og jordnær dame, liker bloggen hennes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun har sikkert fått tips om å bytte bloggnavn, osloinchanel er jo litt harry, da. Da framstår man som en usikker innflytter...

Jeg synes stilen hennes er fin, men jeg synes det var mye materialistiske innlegg som gikk ut på å vise fram Hermésarmbånd og Louis Vuitton-vesker og slikt. Synes folk som har sånn behov for å vise fram statussymbolene sine virker så ungdomsskoleaktig usikre. Og så begynner det å bli litt kjedelig med alle frokostinnleggene.

Men jeg synes absolutt hun virker som en sympatisk dame.

Anonymous poster hash: a41af...b1f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes hun er helt fantastisk nydelig.

Absolutt, og hun har en kropp som får alle plagg til å se smashing ut. Derfor syns jeg hun burde greie å komme opp med en mer spennende garderobe enn det jeg ser på bloggen der. Boring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er min womancrush (heter det det?)

Jeg syns hun er nydelig. Hun ligner veldig på hun blonde jenta på True Blood, syns jeg.

Hun er veldig flink til å kle seg i farger og de virker som en harmonisk familie. Hvor er det de bor? Fikk inntrykk av at de bor på landet, men hun kalte seg jo OsloinChanel.

Anonymous poster hash: 78b48...f4e
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stilen er ikke noe for meg, men liker henne godt :-)

Anonymous poster hash: c142f...ac2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg liker ved henne er at hun tør. Hun bruker de klærne hun liker (paljett-skjørt og mønstret bukser er en gjenganger), selv om det noen ganger er litt for mye av det gode. Flink til gjenbruk og farge-innslag er hun òg.

Dette er en blogg jeg selv er innom hver morgen, fordi den gjør meg glad. Tine virker som en reflekter og snill kvinne, og stilen er interessant.

Edit. Pluss-poeng for stilen til Herr Monsen!

Endret av metempsychosis
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er min womancrush (heter det det?)

Jeg syns hun er nydelig. Hun ligner veldig på hun blonde jenta på True Blood, syns jeg.

Hun er veldig flink til å kle seg i farger og de virker som en harmonisk familie. Hvor er det de bor? Fikk inntrykk av at de bor på landet, men hun kalte seg jo OsloinChanel.

Holmenkollen ;)

Anonymous poster hash: 27947...ce2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Holmenkollen ;)

Mulig det er litt på grensen, men bor de i leilighet? Boligen deres virker så liten, og hun fotograferer alltid på samme hjørnet eller samme delen av kjøkkenet.

De har ikke utsikt over byen, så de bor vel nærmere Voksenkollen, altså lenger ut i gokk? Der er ikke prisene så ille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holmenkollen ;)

Trodde de bodde på Røa. Syns det er helt merkelig å lese bloggen nå som hun har skiftet bloggnavn, hun "er" liksom osloinchanel :fnise: Syns ikke noe særlig om antrekkene hennes, men vi har så ulik kropp at jeg aldri kunne ha kledd meg i hennes klær likevel.

Men syns hun er flink med interør og virker superhyggelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig med en mer naturlig blogger, som verken retusjerer noe særlig (i det hele tatt), har smilerynker, hårstrå på villveie, og ikke minst - et NATURLIG smil.

I tillegg virker bildene mindre oppstyltet enn det som er vanlig.

Anonymous poster hash: 72cb5...a04
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjempesøt dame, men antrekket jeg så nå var IKKE bra! Kjolen (genseren?) stod ikke i stil til beltet eller ullcapen. Hvert plagg hver for seg hadde vært fint, men dette ble en kollisjon.

Ellers har hun/familien utrolig god smak når det kommer til interiør, og bildene er meget bra!

Anonymous poster hash: d5a0f...f61
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker henne, egentlig. Men når hun er såpass blek og håret har den grusomme gulfargen, så blir det litt kræsj. Hun hadde kledd en mer naturlig askeblond hårfarge.

Anonymous poster hash: 249e2...cf5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har sikkert fått tips om å bytte bloggnavn, osloinchanel er jo litt harry, da. Da framstår man som en usikker innflytter...

Jeg synes stilen hennes er fin, men jeg synes det var mye materialistiske innlegg som gikk ut på å vise fram Hermésarmbånd og Louis Vuitton-vesker og slikt. Synes folk som har sånn behov for å vise fram statussymbolene sine virker så ungdomsskoleaktig usikre. Og så begynner det å bli litt kjedelig med alle frokostinnleggene.

Men jeg synes absolutt hun virker som en sympatisk dame.

Anonymous poster hash: a41af...b1f

Jeg har inntrykk av at hun ikke er så materialistisk egentlig. Hun er veldig flink å skrive det i bloggen når vesker o.l. er lånt av andre, og har mange ting som er arvet, kjøpt brukt og sånt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker henne, egentlig. Men når hun er såpass blek og håret har den grusomme gulfargen, så blir det litt kræsj. Hun hadde kledd en mer naturlig askeblond hårfarge.

Anonymous poster hash: 249e2...cf5

Grusomt er vel å ta litt hardt i, men faktisk helt enig med deg at hun med fordel kunne lagt inn askefarge, enten hele eller striper slik at hun får mer spill og liv i håret :-)

Anonymous poster hash: c142f...ac2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...