AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2014 #1 Skrevet 15. oktober 2014 Mannen har fått et tilbud om ny jobb, som han har veldig lyst på. Men dette innebærer at vi må flytte nok en gang. Småen har allerede byttet barnehage 2 ganger og jeg syntes det begynner å bli litt vel mye. Jeg har aldri flyttet som barn, så jeg vet ikke hvordan det er. Men jeg merker jo at han har snakket en del om sin gamle bhg. Og sitt gamle hus. Er det egoistisk av oss å flytte han igjen? Merker jeg er litt skeptisk til det....Anonymous poster hash: 9d37d...312
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2014 #2 Skrevet 15. oktober 2014 Jeg synes man skal være forsiktig med å flytte på barn for mye.De må bytte venner, omgivelser, vaner, og det kan være veldig stressende og gjøre det vanskelig for dem å knytte seg til folk, fordi de er vant til at de uansett mister dem fort. Hvis dette er drømmejobben til mannen din, får dere ta en prat om hvordan det skal håndteres, men jeg synes vel det er på tide å finne et sted å slå røtter snart. Sørg i alle fall for at ungen ikke må flytte noe mer etter at han har begynt på skolen. Anonymous poster hash: 8a5f4...38d 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2014 #3 Skrevet 15. oktober 2014 Jeg synes man skal være forsiktig med å flytte på barn for mye.De må bytte venner, omgivelser, vaner, og det kan være veldig stressende og gjøre det vanskelig for dem å knytte seg til folk, fordi de er vant til at de uansett mister dem fort. Hvis dette er drømmejobben til mannen din, får dere ta en prat om hvordan det skal håndteres, men jeg synes vel det er på tide å finne et sted å slå røtter snart. Sørg i alle fall for at ungen ikke må flytte noe mer etter at han har begynt på skolen. Anonymous poster hash: 8a5f4...38d Ja det er liksom det alle mine morsinnstingter sier også... Vil jo skape en trygg og stabil barndom... Men det er virkelig drømmejobben ja.... Huff! Vanskelig dette... TS Anonymous poster hash: 9d37d...312
Gjest Peanut Skrevet 15. oktober 2014 #4 Skrevet 15. oktober 2014 Jeg flyttet seks ganger før jeg begynte i 1. klasse. Tok ingen skade av det. :3
Teriyaki Skrevet 15. oktober 2014 #5 Skrevet 15. oktober 2014 Min mor flyttet mye, og det resulterte blant annet i at hun ble innesluttet, for det var vanskelig for henne å stadig komme inn i nytt miljø. Dessuten følte hun vel at hver gang hun fant gode venner, så kunne hun ende opp med å miste de like fort. Ville ikke gjort det med mindre det virkelig var viktig. Type den ultimate drømmejobb, og at dere visste helt sikkert at dere nå fikk slått dere til ro.
Chizue Skrevet 15. oktober 2014 #6 Skrevet 15. oktober 2014 Om barnet er veldig liten så 2-4 år, så har det ikke mye å si.. Men om barnet er eldre så har det masse å si... Jeg fikk meg aldri en ordentlig vennekrets som tenåring, siden vi flyttet fram og tilbake.. Så for meg idag, føler jeg at jeg ikke hører til noen plasser.
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2014 #7 Skrevet 16. oktober 2014 Så lenge det er barnehagealder, og dere faktisk har planer om å bli det nye stedet. Så hadde nok jeg flyttet. Jo større barnet er, jo verre blir det. Men det er og stor forskjell på barn. Jeg flyttet når min datter var 9 år, og det gikk strålende. Men hun har alltid vært en oversosial, blid positiv jente. Så hun hadde lett for å få nye venner. Sønnen min var 3 år da, og han og gikk det veldig bra med. Anonymous poster hash: a26e7...815
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå