Gå til innhold

flau.... nå når jeg skal møte han etter å ha sagt hva jeg føler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er kjempeflau nå når jeg skal møte daten igjen etter å ha lagt ut hva jeg føler for han. Tips / råd for å dempe flauheten?;))

Anonymous poster hash: bda02...9d5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men siden han fortsatt vil møte deg, så må da det bety at han liker deg og. Så ikke vær flau.

Anonymous poster hash: 6b7f2...3d6
  • Liker 5
Skrevet

Hehe ja jeg håper på at han mener alvor. Er redd at han møter meg for å være snill men får tenke at han må like meg og siden han fortsetter ;). Føler meg som et barn igjen siden jeg blir så flau hehe

Skrevet

Hehe ja jeg håper på at han mener alvor. Er redd at han møter meg for å være snill men får tenke at han må like meg og siden han fortsetter ;). Føler meg som et barn igjen siden jeg blir så flau hehe

hahaha, samme her. jeg brettet laaangt ut om mine følelser for han. ble så sinnsykt kleint for min del og sikkert hans.. det var virkelig flaue saker altså. men han vil fortsatt treffe meg, så det må jo bety at han ikke helt har blitt skremt?

Anonymous poster hash: a3440...63b

• Liker 1
Skrevet

hahaha, samme her. jeg brettet laaangt ut om mine følelser for han. ble så sinnsykt kleint for min del og sikkert hans.. det var virkelig flaue saker altså. men han vil fortsatt treffe meg, så det må jo bety at han ikke helt har blitt skremt?

Trådstarter: Og vet du hva... Nå klarte jeg å unnskylde de følelsene jeg hadde brettet ut som om jeg satt og brettet de ut bare som humor.... Nei og Nei, typisk meg... Jeg blir jo helt dum når det gjelder følelser og menn! ;). Men han vil fortsatt treffe meg ;).

Skrevet

Trådstarter: Og vet du hva... Nå klarte jeg å unnskylde de følelsene jeg hadde brettet ut som om jeg satt og brettet de ut bare som humor.... Nei og Nei, typisk meg... Jeg blir jo helt dum når det gjelder følelser og menn! ;). Men han vil fortsatt treffe meg ;).

Haha, bra han fortsatt vil møte deg. Hva svarte han når du fortalte om følelsene da? Gjengjeldte han dem eller hva? :)

• Liker 1
Skrevet

Liker han deg tilbake spiller det vel ingen rolle. Så du har jo egentlig ingenting å tape på at han vet hva du føler :)

Anonymous poster hash: 0d1d3...eae

Skrevet

Trådstarter: jeg fortalte om at jeg håpet at han ikke hadde følelser for andre damer hehe. Dette gjorde jeg via meldinger. Han svarte med å si at det trengte jeg ikke å tenke på. Og at jeg kunne slappe av. Og hjerte bak. Da jeg møtte han igjen så virket han veldig tankefull og brydd ut. Kysset meg uendelig lenge... hehe men han kommer ikke innpå prat om følelser så jeg lagde automatisk humor av det jeg hadde skrevet. Sa at jeg bare ertet han osv hehe. Men han vil fortsatt møte meg.

• Liker 1
Skrevet

Virker som om han liker deg, men at det kanskje ikke er vanlig for han å snakke om følelser.

Ikke fleip bort dine følelser, du vil vel ikke at han skal tro at du leker med han? :-)

Anonymous poster hash: 10f40...b52

• Liker 1
Skrevet

Jeg syntes du er skikkelig tøff og burde være stolt over at du har sagt hva du føler! :) Det er langt ifra alle som tør..

Ingen grunn til å være flau, du viser bare at du er moden og selvsikker syntes nå jeg!

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...