Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

:o Jepp, da var mitt 3000'de innlegg skrevet...

HVor langt opp på listen er jeg nå da mon tro??

Kanskje jeg skal få meg et liv??? :roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

wow - gratulerer, selv er jeg ganske lang ned på lista i forhold til deg, men jeg håper på å gradvis klatre meg oppover :wink:

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvordan dere gjør det :klø:

Jeg synes at jeg skriver og skriver, men har ikke flere enn litt over 500 innlegg... :cry:

Skrevet
Jeg skjønner ikke hvordan dere gjør det :klø:

Det bare blir slik... :roll::ler:

Skrevet

Jeg har kanskje ikke så mange innskudd og komme med som de fleste her.. ;)

Skrevet

GRATTIS!! Og lykke til med de neste 3000 innleggene :)

Skrevet

Jeg skjønner heller ikke åssen dere får til. Det er klart, kommenterer man det meste med små og lange innlegg pluss deltar mye i snikk-snakk og sånt, så baller dte kanskje på seg. Men nå bør det ikke være noe mål i seg selv å skrive mest innlegg da, synes jeg. Så lenge man koser seg på KG, mener jeg.

Skrevet

Enig med deg Pusla.. Jeg svarer der det føles naturlig og svare. Stresser nok ikke med å få flest innlegg ;)

Skrevet
Men nå bør det ikke være noe mål i seg selv å skrive mest innlegg da' date=' synes jeg. Så lenge man koser seg på KG, mener jeg.[/quote']

Helt enig. Jeg er forøvrig svært sjelden på SnikkSnakk (kanskje desto mer foruroligende at jeg har så mange innlegg som jeg har :ler:).

Skrevet

Det er faktisk kun de siste dagene/ukene jeg har vært mye på snikk-snakk. Men det har blitt noen innlegg idagbøker gjennom svangerskap og de 9 mnd som mamma nå. OGså med bryllup da... Joda, det går fint an dette her!!! :roll:

Skrevet

Det bare blir slik... :roll::ler:

:Nikke:

Gratulerer.. og velkommen etter :sjarmor:

Skrevet

Stå på så kommer du nok etter snart... :ler:

Skrevet

*jobber meg sakte oppover rangstigen* :sjarmor:

Skrevet
*jobber meg sakte oppover rangstigen* :sjarmor:

HEY!!! Det har ikk enoe med rang å gjøre altså - det er graden av patetisk... :ler:

Skrevet

Oki, endrer fra rangstige til stigende patetisk da. :wink:

Skrevet
Oki' date=' endrer fra rangstige til stigende patetisk da. :wink:[/quote'] :ler:
Skrevet

Merker at det går fort oppover ja... :wink:

Skrevet

HEY!!! Det har ikk enoe med rang å gjøre altså - det er graden av patetisk... :ler:

:Nikke: :oops: :ler:

Skrevet

Jeg er glad det er MANGE som har flere innlegg enn meg... ;):ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...