Ireth Carnesir Skrevet 18. juli 2004 #21 Skrevet 18. juli 2004 Høres ut som om det er noe lign dette jeg har også. Det har skjedd endel ganger når jeg har lagt meg. Jeg er vel på vei til å sovne når dette skjer. Jeg får panikk og prøver å rope på samboeren som ligger ved siden av meg.Er helt sikker på at jeg har fått ut lyder, man han sier han ikke har hørt noen ting selv om han har ligget våken ved siden av meg. Samtidig vet jeg at jeg må få opp øyen lokkene, men de sitter helt fast og det kan ta ( føles i hvertfall ut som )lang tid før jeg får de opp. Ganske ekkelt, men jeg har en følelse av at det ikke er noe en lege kan hjelpe meg med. Akkurat dette har jeg opplevd en gang for 20 år siden. Lå i sengen og tenkte på å stå opp da skjedde det. Ble stiv som en stokk og hørte during i hodet. Prøvde å hyle men kjeven var låst. Utrolig skremmende. Ingen jeg har fortalt dette har trodd meg. Bare sagt at det sikkert var en drøm. En utrolig ekkel og skremmende opplevelse. Har heldigvis bare skjedd en gang. Tror ikke det er noe angstanfall ihvertfall. Godt å høre at det er ganske vanlig. Så var jeg ikke gal likevel :oops:
Gjest eyes tea Skrevet 22. juli 2004 #22 Skrevet 22. juli 2004 hei:) dette har jeg hatt veldig mange ganger! og nesten ALLE har opplevd det:) men det er ikke så mangen som tør å nevne det..for det er mangen som tror man er blitt gal eller redd for at andre skal tro en er det:) men det er en jo ikke:) mangen drar åndelige ting inne i bildet,at ånden din drar på vandring hehe:) men dette er forsket på og kommet fram til en ganske logisk forklaring..dette er noe omtrent alle vil oppleve minst tre ganger i løpet av ens levetid..det kommer av stress,lite søvn, og alt annet som ikke er godt for hjernen..det gjør at hjernen kommer i en slags ubalanse som påvirker kroppen..anfallet kan komme lenge etter en stress periode! neste gang du opplever dette så tenk på at hjernen trenger HVILE og plei den som du pleier kroppen. pleier du hjernen så pleier hjernen kroppen:)
Gjest Lady-M Skrevet 23. juli 2004 #23 Skrevet 23. juli 2004 Godt å høre at det er flere som opplever dette. Trodde en stund jeg var på vei til å bli gal. :-? Det henger alltid sammen med de gangene jeg er psykisk sliten.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå