Gå til innhold

Han er hekta

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten min begynte å trene for et par mnd siden, og nå er det det eneste som står i hodet hans. Han må trene hver eneste dag, bruker tusenvis av kroner på treningstips og bruker masse tabletter og proteinpulver ol. Ser på klipp på YouTube hele tiden, melder seg inn på ting som koster masse penger. Synes jo at det er bra at han trener og holder seg i form, men synes det blir for mye:( trening er det eneste han bryr seg om, i tillegg til mat... Skal jeg bare holde ut med det? Litt bekymret for han også da..

Anonymous poster hash: 61fad...220

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Luksusproblem... Du får en hunk og det klager du på? Sukk...

Anonymous poster hash: f403b...3cc
Skrevet

Han er tydeligvis kommet i 40 årskrisa.. Kanskje han har en dame på si han vil gjøre seg fin for?

Anonymous poster hash: df95d...b10
  • Liker 1
Skrevet

Noen blir veldig oppslukte den første tiden, man får en lykkerus og mestringsrus til å begynne med som kan virke litt avhengighetsskapende, men det balanserer seg senere.

Spør han om du kan få være med på trening et par ganger, så blir du kanskje tryggere på han og forandringen spm skjer i forholdet.

Gjest Herr Heftig
Skrevet

Treningsnewber er noe av det mest irriterende som finnes. Forhåpentligvis går det over relativt fort.

Skrevet

Han er så vidt halvveis til 40, så tror ikke det er det enda. Han vil jo ha meg med på trening, så tviler på at det er noen andre enn meg og seg selv han gjør det for. Det har jo tydeligvis gitt han bedre selvtillit, og det er fint, men synes han kan komme tilbake på jorda snart..

Skrevet

Han er så vidt halvveis til 40, så tror ikke det er det enda. Han vil jo ha meg med på trening, så tviler på at det er noen andre enn meg og seg selv han gjør det for. Det har jo tydeligvis gitt han bedre selvtillit, og det er fint, men synes han kan komme tilbake på jorda snart..

Bli med han på trening, han syns nok det er kult at han har lært noe nytt. Jeg tror halvparten av slik oppførsel er show off. Blir du med han noen ganger har han ikke like mye å være oppstilt for :)

Skrevet

Høres ut som en dørgende kjedelig person.

Anonymous poster hash: db6a6...2d4
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...