AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2014 #1 Skrevet 15. oktober 2014 Som overskriften sier, hvilken jakke/overdel ville dere brukt til denne kjolen? http://nelly.com/no/klær-til-kvinner/klær/festkjoler/nly-eve-1103/wrap-bust-long-dress-300811-286/ Er snakk om inn og ut av kirke og lokale, men jeg er ganske frysen av meg! Trenger også tips til noe jeg eventuelt kan dekke armene med dersom jeg blir kjølig inne Blir kjempeglad for all hjelp! Anonymous poster hash: cfb8e...bb6
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2014 #4 Skrevet 15. oktober 2014 Tusen takk for svar! Får snuse litt rundt i di forskjellige butikkene etter skinnjakke så fort som mulig Ts Anonymous poster hash: cfb8e...bb6
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2014 #5 Skrevet 15. oktober 2014 Jeg ville hatt en hvit kåpelignende sak. De har noen på bikbok. Sånne enkle, rette. Anonymous poster hash: 3b6ae...40d
Chloe- Skrevet 15. oktober 2014 #6 Skrevet 15. oktober 2014 Jeg syns ikke skinnjakke passer seg i kirke og fint selskap. Heller en pen, sort fuskepelsjakke. 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2014 #7 Skrevet 15. oktober 2014 Synes en beige kåpe passer bedre Anonymous poster hash: 56c8e...584 1
Kicki_90 Skrevet 16. oktober 2014 #8 Skrevet 16. oktober 2014 En stort sjal til å bruke inne, jeg ville valgt i ull siden jeg fryser lett. Gjerne hvitt, beige eller en annen lys farge. Til å ha utenpå så vil en kåpe være godt valg, jeg mener at skinnjakke til en slik kjole ikke er den peneste kombinasjonen, spesielt ikke i en setting som kirken. Veldig mange kjedebutikker har enkle, pene kåper i lyse farger som ikke koster mer enn 500-700 kr. En ganske rett, litt stor kåpe er litt mer "moderne" enn de som er fasongsydde. Begge deler kan passe fint til, kommer helt an på hva du er komfortabel med å bruke.
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2014 #9 Skrevet 17. oktober 2014 jeg jobber som stylist, og ser med en gang på snitt. denne er lang, så har du en lang jakke over vil du fort få en litt "potetsekk" fasong, uansett hvor small du er fra før! skal du utendørs i vinter, så må du selvsagt ha lang jakke, men gå for en kåpe med innsvinget liv eller belte i livet. kjolen har markert midje, så skal du ha jakke innendørs så se etter litt kortere jakker som stopper ca. der midjen er markert. Den trenger ikke være bolero-kort, men at den følger kropps-fasongen din. i farge ville jeg personlig valgt en tone som ikke var alt fro ulik kjolen (blå, svart eller en annen mørk farge) ellers er et pent sjal i silke etc. alltid pent og ha over skuldrene. nydelig kjole iallfall! Anonymous poster hash: 016a2...4d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå