Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tips som virker for å minske nupper på overarmene? Vet at noen vokser det av seg, men det gjør tydeligvis ikke jeg :(.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skrubbe overarmene skikkelig godt. det hjelper, har det samme problemet selv :-?

Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg har hørt at bodylotion som inneholder fruktsyrer/glykolsyre skal hjelpe mot slikt. Spør en hudpleier!

Skrevet
Skrubbe overarmene skikkelig godt. det hjelper' date= har det samme problemet selv :-?

Jepp, skrubb til det blir rødt og etter dusjen smører du inn med fuktighetskrem.

Skrevet

Har skrubbet meg med badebørste tidligere uten at jeg syntes det hjalp. Hva slags "skrubber" bruker dere? Og bruker dere noen spesiell såpe når dere skrubber?

Skrevet

For all del... Ikke bruk vaselin. Det er ren mineralolje, som bare gjør problemet verre fordi det tetter igjen porene... Peel med en god peeling, bruk også gjerne hampvott (men hold den ren/kok den jevnlig) og tilfør masse fuktighet.

Skrevet

Jeg bruker Nivea Massage Peeling Shower, eller bare en vanlig sånn... ja, hva skal jeg klare det en sånn rund skrubbegreie man bruker i dusjen. Ikke så hard som en skrubbevott. Kjøpte den på bodyshop.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...